Operatiunea demachierea sau cum am devenit un Beauty Comando

vineri, iulie 24, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

  Sunt sigura ca toata lumea cunoaste importanta demacherii iar in perioada caniculara consider ca o ingrijire/curatare adecvata a tenului este de prim interes.
    Pentru ca pielea sa respire, sa nu fie imbibata cu diverse produse sau daca ne petrecem timpul in aer liber praf si alte impuritati trebuie sa apelam la toate armele din dotare. Aici, Nivea intra in actiune si ne ofera trei agenti speciali care sa ne ajute in razboiul pe care trebuie sa il purtam zilnic.
    Eu, am inceput deja aceasta lupta si va spun sincer ca totul pare mult mai usor datorita lor.
    Despre cine este vorba?


     Sa le luam in ordinea numerelor de pe tricou:
    Demachiantul bifazic Nivea Double Effect - promite indepartarea unui heavy makeup rapid si eficient. Am auzit atatea cuvinte de lauda la adresa lui incat a fost primul cu care am inceput #operatiuneademachierea.
    Dupa primele utilizari pot sa va spun ca intr-adevar face ceea ce promite. Rimelul de la Maybelline, pe cat de drag imi e, pe-atat de greu reusesc sa il demachiez. Cu Double Effect, am reusit sa scap de el in doi timpi si trei miscari.
    Sa va spun un secret: l-am folosit si pentru a indeparta machiajul fetei si s-a descurcat cu brio. Nu a lasat nicio pelicula grasa asa ca, ii ofer nota maxima.

    Dupa demachierea cu Double Effect, pentru a fi sigura ca am eliminat toate impuritatile, am trecut la apa micelara delicata Nivea - indeparteaza rapid machiajul fetei si al gatului si lasa tenul curat si improspatat.
    Ma bucur enorm ca formula sa nu contine parabeni si produsul nu are niciun miros. Ador produsele de acest gen!
     Este usor si delicat iar dupa ce il utilizez, tenul meu se simte bine, curat fara sa fie agresat. 
     Am folosit-o si in varianta solo si trebuie sa insist mai mult pentru a indeparta machiajul ochilor asa ca  mi-am definitivat planul de atac: 
- dimineata, pentru a-mi curata tenul, in varianta solo;
- seara o folosesc dupa ce am aplicat demachiantul bifazic Nivea Double Effect.

    Trebuie sa recunosc ca nu am mai folosit servetele demachiante de foarte mult timp dar ma bucur ca Nivea mi-a amintit cat de utile pot sa fie.
     Chiar daca stam acasa si ne simtim mai lenese sau daca mergem intr-o excursie, ele sunt solutia salvatoare. Machiajul este elimininat cat ai zice Hayaaa (cu un adevarat Beauty Comando).
    Dansele au fost supuse testelor si va spun ca pot sa ne fie cei mai apropiati aliati, mai ales in aceasta perioada.



    Acum, dupa ce v-am povestit cate ceva despre fiecare produs in parte va impartasesc si cateva din trucurile pe care Nivea mi le-a soptit in taina.
- Pastreaza intotdeauna lotiunea micelara si dischetele demachiante in fata oglinzii din baie! In acest mod in momentul in care le-ai zarit, ti-ai amintit ca esti un Beauty Comando si poti sa actionezi!


- Pastreaza intotdeauna un pachet de servetele demachiante pe noptiera! Poti sa te relaxezi si sa demachiezi in acelasi timp!



- Pastreaza produsele de demachiere in frigider!Pe langa faptul ca tenul tau va fi reimprospatat, iti vei aminti de ritualul tau chiar si seara in momentul in care alegi sa te rasfeti cu ceva apetisant.
    Avand in vedere faptul ca eu am doua lotiuni micelare m-am gandit sa inovez ambalajul produsului pe care il pastrez in frigider si sa ii "montez" o pompita pentru ca procesul de reimprospatare sa fie si mai si. Voi reveni cu detalii in curand!



   Cam atat pe ziua de azi!
   Sper ca v-a placut postarea mea si astept cu nerabdare comentariile voastre.
    Care sunt trucurile pe care le folositi pentru a nu pierde nicio zi din #operatiuneademachierea? Care sunt produsele pe care le indragiti?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like