Preferatele lunii iulie

joi, iulie 30, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Si a mai trecut o luna... si am mai imbatranit putin... Nu-i nimic! Sanatate sa fie pentru ca in rest... bucurosi le-om duce toate, de e pace, de-i razboi.
    In luna iulie am facut cateva descoperiri notabile, produse care m-au cerit din prima clipa si pe care abia astept sa vi le prezint si voua.
    Ce ziceti? Incepem?


    Daca Balea nu e... nimic nu e... Cand Deena mi-a spus ca a descoperit o gama care are aroma identica cu iubita mea Euphoria de la CK m-a uitat la ea cu un oarecare scepticism. Nu cred... Ei bine, de ziua mea m-a cadorisit cu una bucata sapun lichid din gama Purple Kisses (editie limitata de primavara) si in momentul in care i-am simtit aroma am exclamat: Daaa! Bineinteles ca mi-a spus ca aceasta gama nu se mai gaseste pe rafturile DM-urilor si bineinteles ca le-am cautat cu un oarecare licar de speranta dar... nu am mai gasit nimic. In cazul in care mai vedeti produse din aceasta gama, oferiti-le o sansa! Chiar merita!
    Tot din seria editiilor limitate Balea am folosit si gelul de dus Balea Dusch Sorbet - Sunny Peach pe care il achizitionasem cu ceva vreme in urma si de care uitasem. Ei bine, doresc sa va spun ca e un produs pe placul meu. Imi place foarte mult atat consistenta sa cat si aroma de piersicute delicioase.
    Tot Deena m-a introdus si in universul Ziaja. Peeling-ul facial Ziaja cu alge marine imi place la nebunie. Are o aroma deosebit de placuta si dupa ce o folosesc, pielea mea e ca de bebelus. Da, da, da! Acum voi cauta si eu aceste produse!
     Bifazicul Nivea Double Effect a fost cea mai recenta descoperire. Stiu ca era laudat, tentatia era mare iar daca Nivea m-a provocat, eu l-am incercat. Machiajul este eliminat in doi timpi si trei miscari, fara nicio senzatie de usturime. Nota 10!


    Luna iulie a fost dedicata nuantelor rosiatice. Mi-a placut sa port nuante de acest gen iar balsamul de buze Nivea a fost unul dintre produsele spre care m-am indreptat adesea.
    Bourjois UNE Skin Matt a avut grija de tenul meu in luna lui cuptor. V-am povesti cate ceva despre el aici.
    Aroma lunii iulie a fost ... Naturelle Osmanthus! Imi place la nebunie,  stiu ca inca nu am reusit sa ii dedic un review dar promit sa ma mobilizez cat mai curand!


    Unghiutele mele au fost colorate cu...
    Flormar - Light summer -  nuanta cumintica si frumoasa perfecta pentru zilele in care doresti ceva natural.
    Golden Rose WOW! - no. 29 si Golden Rose Express Dry - no.71 au fost vedetele acestei postari si sunt convinsa ca le veti mai vedea aici, pe blog, pentru ca-mi plac la nebunie!


    Observ ca nici la capitolul lectura nu am stat rau. Nu, chiar deloc! Canicula care m-a tinut in casa e vinovata!
    Alive - a beneficiat de o recenzie aici, pe blog. E o carte deosebita, mi-a placut enorm.
    Timpul iubirilor perfecte - e o carte de nota 10. Mi-am dorit sa vad cum scrie un autor portughez si pot sa va spun ca scrie bine, bine de tot. Nu vreau sa va spun prea multe deoarece o sa-i dedic o recenzie in curand.
     Domnul Ibrahim si florile din Coran - sau Eric Emmanuel Schmitt ma uimeste din nou! Din cate am inteles cartea a beneficiat si de o ecranizare dar zau ca ma bucur ca am citit prima data cartea. Asa cum ne-a obisnuit, autorul ne face sa empatizam cu personajul principal, sa-i intelegem trairile sa crestem alaturi de el. Mi-a placut enorm aceasta carticica pe care am devorat-o in ... 2 ore? Cred ca da.
    Ratiune si simtire - este o intrusa! In momentul in care am facut aceasta fotografie eram 100% convinsa ca o voi termina. Ei bine, timpul n-a vrut sa fie alaturi de mine asa ca  va voi povesti cate ceva despre dansa luna viitoare.  Ca un mic spoiler: imi place!


    Cam atat pe ziua de azi. Sper ca nu v-am plictisit cu lunga mea lista dar ... am avut multe descoperiri despre care trebuia sa va povestesc.
    Pe voi ce produse v-au cucerit in luna lui Cuptor? Avem ceva in comun?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like