Recenzie: Alive - Petronela Rotar

marți, iulie 14, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De fiecare data cand citesc o carte buna imi propun sa scriu despre ea pe blog. Ma asez in fata calculatorului si incerc sa descriu in cuvinte experienta pe care am avut-o parcurgand acele randuri. Adesea mi-e teama ca nu o sa reusesc sa transmit suficient si ma las pagubasa.
    Dupa ce am terminat de citit Alive mi-am spus ca n-o sa ma las. O sa incerc sa va transmit cat mai mult pentru ca zau ca e o carte care merita citita.


    Cu rusinica de rigoare va spun ca nu auzisem de Petronela Rotar dar Deena, un as in descoperirea noilor autori interesanti m-a facut sa-i dau o sansa. Am trecut printr-o perioada in care am avut nevoie de carti usoare cu happy end iar pe Alive am preferat sa il las pentru perioada in care "poverile" sa nu mai fie chiar atat de grele, momentul in care sa pot sa o diger.
    Daca va asteptati la un chick lit, abandonati ideea de a lectura Alive. Mie mi se pare o carte desprinsa din realitate, o carte care reflecta viata exact asa cum este ea. Fara prea mult lapte si miere, doar doza necesara si suficienta, cu suisuri si coborasuri, cu un slalom printre diversele provocari de care avem parte adesea.
    Consider ca e carte care se adreseaza unei categorii de varsta mai "coapta", pentru ca pana atunci doza de imaturitate/inconstienta/tineretea te fac sa ai impresia ca totul e posibil iar micile suisuri si coborasuri sunt... povesti. In momentul in care incepi sa realizezi faptul ca viata vine la pachet si cu diverse condimente poti sa degusti si lectura acestei carti.
    Incepe brutal si ma face sa plang cu gandul la povesti de dragoste din vremuri demult apuse iar apoi ma face sa rad in hohote povestind despre treburile "rusinoase" pe care o printesa nu le face. 
   E amuzanta, are sare si piper dar si drama. Muulta drama, exact ca-n viata de zi cu zi.
   M-am regasit in randurile sale, am rasuflat usurata in momentul in care am constatat ca fiecare problema are si o solutie, m-am intristat in momentul in care am aflat ca trebuie sa treci prin mai multe etape ale ecuatiei pana ajungi la rezultatul corect dar... pana la sfarsit fiecare ajunge la el. Si cat m-am mai regasit in randurile sale...
   Nu stiu daca am reusit sa va starnesc curiozitatea cert e ca pe mine m-a impresionat. Daca va doriti sa cititi o carte care sa va starneasca un amalgam de sentimente, de trairi, va spun cu mana pe inima ca aceasta e pentru voi. O recomand cu mare drag!
    Inchei apoteotic cu: Petronela, sa-i dea D-zeu sanatate bunicii tale si sa ajunga la 100 de ani, ca tare dragi imi sunt mie bunicile cu istorisirile lor din vremuri demult apuse. 
    Urmatoarea pe lista: O sa ma stii de undeva. De citit, musai si neaparat!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like