Vinerea imbulinata #61

vineri, iulie 03, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri, e vara, ce poate fi mai frumos?
    Cu gandul la weekend, fara planuri (inca) mi-am facut timp si pentru episodul imbulinat. Stiu ca va plac, eu le ador asa ca nimic nu ma poate impiedica de la conceperea unei manichiuri simpatice cu bulinute sugubete.
    Pentru postarea de astazi aveam in plan un gradient. Apoi, m-am gandit sa aleg ceva mai deosebit iar rezultatul final a fost o suprapunere-gradient in semi-diagonala. Mama, cred ca v-am bagat in ceata nu-i asa?
    Nu mai zic nimic, va las sa observati rezultatul.






    Ei, acum ati inteles descrierea mea?
     Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza bubulinele mele preferate.
 Ce arere aveti despre aceasta manichiura? Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like