10 pentru inspiratie... #20

luni, august 24, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nici nu au scazut bine temperaturile ca eu am inceput sa caut tinute de toamna. Trebuie sa recunosc ca-mi face o deosebita placere sa vad modul in care sunt purtate outfiturile de acest gen. Sezoanele intermediare ne permit sa ne jucam intr-o sumedenie de moduri si toamna... oh, toamna e preferata mea.
     Cred ca si vara m-a cam dat peste cap cu-ale sale temperaturi ridicate pentru ca m-am  bucurat enorm cand, saptamana trecuta, am inhatat bocancii si i-am scos la romenada. Da, mi-era tare dor...
    Dar sa revenim la ale noastre! Pentru astazi am ales 10 tinute care mi-au atras atentia de la primul click si sper ca si voi sa fiti la fel de incantate de ele pe cat am fost si eu.


    Dupa ce am pregatit colajul, si le-am mai privit putin, am observat ca sosetele trei sferturi au fost cele in jurul carora m-am "invartit".
    In meniul de astazi avem cate putin din fiecare: rochite, fustite, pantaloni, pulovere, o nebunie!

1. Sursa
2. Sursa
3. Sursa
4. Sursa
5. Sursa
6. Sursa
7.Sursa
8. Sursa
9. Sursa
10. Sursa

    Gata! Cele 10 tinute de nota 10 au fost expuse!
    Ce parere aveti despre ele?
    Care este preferata voastra?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like