InstaMania #37

luni, august 03, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E luni, e vara si e timpul pentru un nou episod din InstaMania!
    Dar stati! Inca nu! Trebuie sa incep cu multumirile de rigoare. Am depasit si pragul de 600 de prieteni si pentru asta doresc sa va multumesc din suflet! Crestem incetisor iar acest lucru ma bucura enorm! Whoop! Whoop!
    Gata cu veselia, sa trecem la lucruri serioase, nu?


    Parcul Sub Arini a fost refugiul nostru in ultima perioada. Seara, iesim la o plimbare pentru a profita de  putina racoare. E tare frumos.


    GalbenMania + Reduceri pe Kurtmann = Diana cu ochi bulbucati si sacose pline. Exagerez putin dar zau ca n-am putut sa rezist in fata lor.


    Ha, ha, ha! In sfarsit am lavanda mea! Cum o voi ingriji... Mai vedem. Eu ma rog sa supravietuiasca in ciuda faptului ca nu am o curte in care sa plasez cele trei ghivece extrem de simpatice.


    Meniul zilelor de vara include in mod obligatoriu pepene verde. Yumm!


    Daca de ziua ta trezesti cu un mail de la make-up shop cu subiectul voucher... stii ca Alexantza a mai "crosetat" ceva. Draga mea, iti multumesc din suflet pentru tot! Mi-ai colorat ziua, pe cuvant!


   In cazul in care nu ati incercat Twix-ul in varianta cu ciocolata alba, va spun sincer ca trebuie sa ii dati o sansa. Este divin! Curcubeu pe cerul gurii, nu gluma!


    Si o varianta mai sanatoasa pentru un desert de vara....


     Relaxare cu o lectura captivanta. Daca as putea, as citi toooata ziulica...


    Dintre toate sortimentele de inghetata americana din Lidl, Cookie Dough este preferata mea. E delicioasa si nu-mi place sa o impart! Am recunoscut!


    Putina miscare nu strica. Role, un ghiozdanel cu muulta apa si am plecat. Ce bine e!


    In weekend am readaptat aceasta  reteta iar in loc de capsune, am folosit nectarine. Rezultatul a fost pe placul tuturor si zau ca nu am mai apucat sa ii fac o poza si unei felii pentru a va arata cat de aspectuos e. Va trebui sa ma credeti pe cuvant. Trebuie sa incercati si voi aceasta reteta! Yummm!


    Si...din matusica m-am transformat in mamica adoptiva pentru o scurta perioada. Poza nu-i dintre cele cu care sa ma mandresc, dar am vrut sa fie putin mai artistica si a iesit.... ce puteti observa mai jos.


    Cam atat pentru ziua de azi.
    Sper ca v-a placut si acest episod din InstaMania si nu uitati: ne vedem pe Instagram! Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like