OOTD: Office style

marți, august 11, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu daca stiati dar, intotdeauna mi-a placut stilul office. Mi se pare un stil care poate fi purtat cu succes in orice moment al zilei oferindu-ti un plus de eleganta. Eu asa l-am vazut mereu.
    Mi-a placut sa port atat tinute "scortoase" demne de o profesoara de limba franceza cat si tinute mai lejere care sa imi permita sa ma joc putin. 
    Tinuta pe care v-o voi prezenta astazi se incadreaza in a doua categorie deoarece contine... stiu ca stiti... contine culoare.
     Acest aspect nu e un secret pentru nimeni, iar vara ni se permite sa ne jucam cu o sumedenie de nuante. 
    Ce ne facem daca intr-o zi ne trezim si nu avem chef sa purtam o fusta? Apelam la un outfit lejer, cu o pereche de pantaloni usori si un tricou intr-o nuanta vesela. Si pentru ca lejeritatea sa nu fie chiar la ea acasa, adaugam o perche de pantofi cu toc si gata. 
    Oare cum ar arata? 
    Priviti si spuneti-mi voi!





    Panatalonii bej sunt confectionati dintr-un material usor, perfect pentru vara. Modelul lor, le da un aer romantic astfel incat pot fi purtati intr-o multime de combinatii cochete. Imi place croiul lor conic iar talia mai inalta le ofera un plus de eleganta.
    Tricoul verde mi-a placut din prima clipa. Insertiile dantelate m-au cucerit fara drept de apel iar nuanta sa m-a facut sa zambesc. Ma duce cu gandul la vacanta.
    Din peisaj nu putea sa lipseasca noul meu colier statement care ofera un aer vintage oricarei tinute. cum sa nu-l iubesti?






Am purtat:
Tricou Zara Filter Green - aici;
Pantaloni Zara Kalpoe Beige - modele asemanatoare aici;
Pantofi - Mart of China;
Colier statement - Prosperity statement necklace - aici.



    Voi ce parere aveti despre acest stil? Il abordati sau preferati tinutele mai confortabile?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like