Prosperity statement necklace by Happiness Boutique

joi, august 06, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint un nou produs din categoria "los statimentos" adica, noul meu colier statement.
    Desi in ultima perioada am cam renuntat la accesorii, singurele pe care le-am mai purtat fiind bratarile, in momentul in care am primit propunerea de colaborare din partea celor de la Happiness Boutique, atentia mea s-a indreptat spre incantatoarele coliere statement.
    In cazul in care nu stiati, Hapiness Boutique este un magazin online creat cu scopul de a raspandi fericire in fiecare zi. Cei care se ocupa de locul plin de fericire si-au dorit ca acest magazin online sa fie o sursa de inspiratie pentru femei, un loc in care acestea nu numai ca arata bine ci se si simt excelent. 
    Deviza lor este... Let’s create and spread some serious dose of Happiness together!
    Faceti-le o vizita si va veti convinge!
    Eu am tooot hoinarit pe site-ul lor si  pana la urma, am optat pentru Prosperity statement necklace un colier auriu (da, da...si eu m-am mirat de alegerea facuta) si l-am asteptat cu nerabdare.
    Dupa aproximativ o saptamana, avizul ma astepta la cutia postala (oficiul postal din cartier- cata bucurie!) iar eu am fugit sa imi ridic coletul repejor.
    Ce am descoperit inauntru?
    O cutiuta simpatica, care ma imbia sa descoper comoara din interiorul sau.


    Iar inauntru....
    Ambalat intr-un saculet fin din organza, se afla colierul meu cu aer vintage.



    Auriu, frumos si elegant poate fi purtat intr-o sumedenie de combinatii pe care abia astept sa vi le prezint.




    Si cateva sfaturi din partea persoanelor mai... in etate. 


    In cazul in care va tenteaza produsele pe care le gasiti pe Happiness Boutique, doresc sa va mai spun doar ca acestea sunt livrate gratuit indiferent de valoarea comenzii si... puteti benefici si de un program de recompensare extrem de simpatic (mai multe detalii aici).
    Deci, ce parere aveti despre noul meu camarad? Nu-i asa ca e tare chipes?
     Sapatamana viitoare vi-l voi prezenta si in cadrul unei postari OOTD asa ca, va mai astept, aici. 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like