Review: Fond de ten Golden Rose Perfect Finish

marți, august 25, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Helo ladies,

    Nu stiu ce m-a apucat dar, in ultima perioada am o pofta nebuna de fonduri de ten. Le vreau pe toate, le-as incerca pe toate. E greu! Cred ca la orizont a aparut o noua manie....
     In momentul in care  mi s-a propus sa testez un produs destinat tenului trebuie sa recunosc ca m-am bucurat si singura problema pe care am avut-o a fost alegerea nuantei.
    Avand in vedere faptul ca acesta nu este primul fond de ten Golden Rose care ajunge pe tenul meu, am acceptat fara sa stau pe ganduri deoarece stiam cu cine am de-a face. Aceste produse m-au cucerit de la prima intalnire (acum vreo doi ani daca ma insel...) si de atunci nu inceteaza sa ma surprinda.
    De aceasta data am testat fondul de ten Golden Rose Perfect Finish, o mica comoara ascunsa intr-un ambalaj simpatic.
   

    Dar mai intai, cateva detalii "tehnice":
    Fondul de Ten Lichid Perfect Finish, este special creat pentru a oferi un aspect al pielii natural si neted. Textura sa usoara, fara grasimi, ofera o aplicare usora. Acesta oferă o atingere matasoasa, cu finisaj semi-mat și acoperire perfecta, pe durata intregii zile. Formula sa fara parabeni, contine agenti de hidratare speciali, antioxidanti si vitamina E care iti protejeaza pielea.
    Din experientele anterioare stiam ca Golden Rose are o gama variata de nuante asa ca am inceput sa analizez fiecare nuanta in parte pana am ajuns la concluzia ca nuanta cu numarul 58 trebie sa fie alegerea potrivita.
     Am asteptat coletul cu sufletul la gura spunandu-mi: Da Doamne sa fi ales nuanta potrivita! si dupa ce am indepartat folia de protectie mi-am permis sa rasuflu usurata. Nu era nici prea-prea, nici foarte-foarte adica in traducere libera, era o nuanta potrivita.


    Ambalajul sau, din material plastic mi se pare practic iar sistemul de dozare de asemenea. Cu o singura dozare obtin cantitatea necesara unei aplicari.


    M-am bucurat si l-am aplicat rapid.
    Ce am observat?
    Are un iz proaspat, destul de intens, dar care nu m-a deranjat absolut deloc.
    O acoperire usoara/medie care pentru mine este perfecta. Am un ten mixt, fara probleme majore asa ca nu simt nevoia unei acoperiri puternice.


    Adevarata provocare a venit in clipa in care a trebuit sa ies din casa. La temperaturile ridicate din acest sezon, ce produs rezista?
    Ei bine, in ciuda faptului ca am transpirat (pentru ca nu ai cum sa nu transpiri perioada caliente) machiajul meu a rezistat. Nu am aplicat pudra, nici macar blush pentru ca prefer ca tenul sa nu-mi fie incarcat (mi-e greu sa ma car pe mine, ce sa mai car si machiajul) si totusi, la intoarcere, dansul era acolo.
    Imi place senzatia pe care mi-o ofera dupa ce il aplic. Este un produs destul de consistent, il simt cum se "lipeste" de ten si ramane acolo cumintel pana la demachiere.
    Din pacate nu am vazut FPS-ul care este atat de important in aceasta perioada dar nu-i nimic. Baza de machiaj are FPS asa ca, ne descurcam si asa.
    Nu imi incarca tenul, nu mi-a creat nicio problema.

Ingrediente:


    Are o cantitate de 34 ml si  o valabilitate de 18 luni de la deschidere.
    In cazul in care va tenteaza, puteti sa il achizitionati fie de aici, la un pret de 29 lei, fie de la standurile Golden Rose din tara.

    In concluzie, ma bucur ca am descoperit un nou produs Golden Rose care nu m-a dezamagit. Imi place si primeste un mare DA din partea mea! DA exista si produse ieftine si bune.

    Voi ce parere aveti despre produsele Golden Rose?
    Ati incercat acest fond de ten?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like