Gustarea e delicioasa cu Topoloveni pe masa!

vineri, septembrie 04, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi mi-am luat inima-n dinti si am apasat butonul publica. Astazi avem in meniu una dintre gustarile dulci pe care le prefer de mult timp incoace si despre care ma pregateam sa va povestesc de ceva vreme.

    Nu mai preparasem demult cornulete cu dulceturi dar, in momentul in care mi s-a propus sa particip la campania DULCE SI SANATOS, CU MAGIUNUL DE PRUNE TOPOLOVENI, n-am stat pe ganduri nicio clipa pentru ca stiam care va fi destinatia sa.



    Trebuie sa recunosc, eram foarte curioasa vis-a-vis de aromele acestor produse pentru ca toata lumea a auzit de ele si nu am auzit pe nimeni care sa aiba ceva de obiectat la adresa lor.
    Produs de catre SONIMPEX TOPOLOVENI (furnizor al Casei Regale a Romaniei), Magiunul de prune Topoloveni este 100% natural, fara zahar adaugat si fara conservanti, fara E-uri si fara gluten, respectand reteta autentica de acum 101 ani. 
    Pe langa aceste aspecte, trebuie sa mai mentionez faptul ca aceste produse au primit o multime de premii printre care  o Stea de Aur la Great Taste Awards 2015 o competitie deosebit de "severa" organizata in Britanie.
    

    Primul lucru care mi-a atras atentia in momentul in care am vazut borcanasul cu mica comoara a fost atentia pe care o ofera detaliilor. O sumedenie de informatii mentionate pe ambalaj, o mica eticheta suplimentara si un tricolor. Ce poate fi mai frumos?


    Dupa ce am observat tot ce era de observat si am indraznit sa desurubez capacul (mi-a fost greu pentru ca arata impecabil), am descoperit minunea. Un magiun foarte consistent cu o aroma delicioasa.
    Atunci am inteles de ce a primit atat de multe premii. Le merita. Categoric DA!
     L-am degustat alaturi de Marius, partenerul care ma ajuta cand vine vorba de produse aromate iar apoi mi-am spus ca-i musai sa prepar si niste cornulete. 
    Cum am procedat?
    Am luat foietajul pe care l-am dezghetat in prealabil, l-am intins cu atentie iar apoi l-am impartit in 9 patratele cat de cat egale. Apoi, am presarat putin magiun in centrul fiecaruia.


    Pentru mine, partea cea mai dificila este "impaturirea" cornuletelor, sau confectionarea lor. Chiar daca am urmarit-o si pe bunica mea, tutoriale, niciodata nu-mi ies perfect. Dar, avand in vedere faptul ca acest aspect minor, nu le modifica aroma, nu ma necajesc prea tare.
     Dupa ce le-am ordonat frumos in tava, le ung cu putin galbenus batut pentru a prinde acea culoare aurie, apetisanta.
     Le strecor in cuptorul incalzit in prealabil si le las la fosc mediu pentru aproximativ 20 minute.


    Dupa 20 de minute... sunt gata si ne imbie sa le atacam!


    Magiunul de prune Topoloveni le-a oferit o aroma intensa de prune iar cornulete au disparut cat ai zice... Topoloveni!
    Sa nu credeti ca am exagerat cumva cu ceva. Cine ma cunoaste, stie ca nu sut o consumatoare inraita de gemuri, dulceturi & Co dar acest sortiment, m-a cucerit fara drept de apel.
    Sa va mai spun ca a inlocuit cu succes gustarile de seara? Da, si noi ca si alte persoane preferam sa mai gustam cate ceva seara, dupa cina. Ei bine, mai nou, ne uitam unul la altul si spunem: Ce zici de putin magiun? S-a facut!


    Da, acum inteles de ce este laudata acasta marca. Dupa parerea noastra merita fiecare premiu, fiecare cuvant de lauda.

    In cazul in care doriti sa descoperiti un desert sanatos si delicios, pot sa va spun ca produsele sale pot fi achizitionate atat online, din magazinul magiun-sonimpex cat si din magazinele proprii:
- Bulevardul Carol I, Nr. 57, Sector 2, Bucuresti, Telefon 0722 638 756
- Bulevardul C. A. Rosetti Nr. 26, Sector 2, Bucuresti, Telefon 0724 218 789
De asemenea, pot fi achizitionate si de la magazinele partenere.

    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa ma rasfat cu o aroma deosebita si zau ca acum imi doresc sa incerc toate sortimentele pe care le produc si comercializeaza.
Un motiv in plus sa fiu mandra ca sunt romanca si sa iubesc produsele 100% romanesti.

    Voi ati gustat aceste produse? Sunteti de acord cu mine?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like