NOTD: Under the sea

marți, septembrie 29, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Cred ca v-am cam bagat in ceata cu denumirea manichiurii mele, nu-i asa?
    De cand am vazut placuta BP - 10 de pe Born Pretty Store m-am tot gandit la combinatiile pe care le voi concepe cu ajutorul sau iar in moemntul in care am conceput manichiura pe care v-o voi prezenta astazi, mi-a venit in minte melodia de pe coloana sonora a animatiei Mica sirena si zau ca n-am mai putut sa scap de ea.

      Cum ma uitam la unghiute... cum incepeam: Under the sea... Under the seaaa.... Darling it's better, Down where it's wetter, Take it from meeee.... 

    Da, da si vecinii m-au auzit dar asta-s eu cand ma entuziasmeaza ceva.
    Ce nu m-a entuziasmat a fost lumina, care mi-a dat de furca asa ca imi cer scuze in avans si promit ca data viitoare ma voi revansa.


    De placuta in cauza ce sa va povestesc?
    Modelul e deosebit si ne permite sa ne jucam intr-un mod inedit. Se transfera foarte usor indiferent de lacul de unghii pe care il folosim. Eu am ales un bleumarin de la NYX care era foarte fluid si nu mi-a creat nicio problema.
    Nota maxima, din nou.






    In cazul in care va tenteaza, placuta BP-10 poate fi achizitionata de aici la un pret de 2.06$, transportul este gratuit (produsele ajung la posta vamala) iar daca veti folosi codul PML91 veti beneficia de un discout suplimentar de 10% din valoarea comenzii.
    Sper ca v-a placut manichiura de astazi si sunt curioasa de combinatiile pe care le-ati folosit voi. Ce idei aveti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like