OOTD: Great Expectations

marți, octombrie 13, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu, astazi nu vorbim despre Charles Dickens, dar acest titlu mi s-a parut perfect pentru a va povesti o experienta avuta cu un site cu care nu am mai colaborat pana acum si de la care aveam... mari asteptari. 
    In momentul in care am fost contactata m-am bucurat enorm pentru ca pe acest site puteti diversitatea produselor te atrage de la primul click. Am ales sa testez doua produse, o pereche de ochelari de soare,  pe care vi i-am prezentat aici si o fusta care m-a cucerit de cand am vazut-o.
     Toate bune si frumoase, am primit coletul, nu arata chiar ca pe site dar mi-am zis... eh, nu-i nimic!. Cand ma pregateam sa fotografiez outfit-ul mi-am spus ca trebuie calcata asa ca am intrat in actiune rapid si apoi am observat cu stupoare ca frumoasa-mi fusta era... si anume... gaurita (la una dintre imbinari, nu foarte vizibil dar era acolo). Am contactat persoana cu care discutasem si mi-a spus... atentie.... ca daca voi avea suficiente vizite mi-o va inlocui. M-a amuzat deoarece m-am mai intalnit cu probleme de acest gen si produsul a fost inlocuit, cu scuzele de rigoare, bineinteles. Ei bine, de aceasta data raspunsul a fost cel de mai sus. Aceasta este prima si ultima colaborare si chiar nu mai sunt interesata nici de alte produse, nici de inlocuirea inculpatei.
     In cazul in care nu v-ati dat seama pana acum, eu sunt parolista de felul meu si daca am promis ca voi prezenta un outfit, o voi face indiferent de ceea ce se intampla in culise. Asadar si prin urmare, astazi avem in program o "sedinta foto" in natura care sper sa fie pe placul vostru.


    




    Fie vara, fie iarna, bratarile Soufeel ma insotesc peste tot. De acesta data am ales sa port mai multe charm-uri deoarece le iubesc pe toate in egala masura.




Am purtat:
Helanca - Pimkie - via Kurtmann;
Fusta - aici;
Sandale  - Miniprix;
Bratari - Soufeel;
Bentita - Front Row Shop.


    Acestea fiind spuse, cu bune, cu rele, sper ca v-a placut outfitul meu.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like