Preferatele lunii septembrie

luni, octombrie 05, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Primiti cu preferatele?
    De acesta data am intarziat putin, deoarece alte postari au avut prioritate dar ma gandesc ca ma veti ierta pentru ca stiu ca postarile de acest gen se afla in topul preferintelor voastre.
    Trebuie sa recunosc ca, septembrie a fost luna m-a surprins datorita temperaturilor caniculare care m-au insotit peste tot. A zburat mai repede ca alte luni si m-a lasat cu gandul la toate lucrurile pe care nu am reusit sa le bifez. Eh... nu-i nimic! Sunt convinsa ca octombrie va fi mai bland din toate punctele de vedere.
    Revenind la "oile" noastre doresc sa va spun ca am facut cateva descoperiri dar m-am si intors la produse care m-au cucerit in trecut. Care sunt inculpatele? Priviti mai jos!


    Ma-ntorc la tine iar si iar... Gerovital! Da, categoric da! Acesta este preferatul meu! Gelul spumant purifiant imi place la nebunie si nu stiu daca ma mai tenteaza altceva. Inca nu a beneficiat de un articol aici, pe blog, dar l-am laudat de atatea ori incat zau ca nu stiu daca un articol mai are vreun sens.
    Untul de corp I love... Coconut & Cream a fost o descoperire care m-a dat pe spate de la prima aplicare. Imi place consistenta sa, efectul sau si bineinteles, aroma de milioane. Yummy!
    Deodorantul Nivea - o achizitie fulger. De fiecare data cand raman in pana, fug in Profi si aleg cate un produs care imi face cu ochiul. De acesta data, deodorantul a fost produsul care m-a lasat balta asa ca, daca n-a fost sa fie Dove, am optat pentru Nivea. Este un deodorant eficient, cu aroma specifica a produselor Nivea care protejeaza destul de bine dar... care nu este la fel de bland ca si Dove cand vine vorba de piele sensibila dupa epilare (zilele trecute m-a cam deranjat la acest capitol...). In cazul in care aveti o piele sensibila, va spun ca acesta nu e pentru voi, daca nu... merita atentia voastra.
     Cand vine vorba de Batiste, cuvintele nu-si mai au rostul. Sunt cele mai bune sampoane uscate! Parol! Varianta Fresh imi place foarte mult datorita aromei sale proaspete iar eficienta sa e de nota10.
    Crema Nivea Q10 Plus este un produs pe care il folosesc de ceva vreme si poat sa spun ca nu am nimic de obiectat la adresa sa (bine, daca ar fi sa fiu putin carcotasa as spune ca as fi dorit sa aiba un SPF mai mare). E usoara, se absoarbe rapid in piele si o hidrateaza ca la carte. Este o baza pentru machiaj excelenta asa ca DA. E preferata mea!
    Despre Lolita Lempika v-am povestit cate ceva in acest articol. Imi place foarte mult iar izul sau mi se pare ca se potriveste de minune cu aromele acestui sezon.


    La capitolul carti, pot sa spun ca am mai adunat inca 3 in palmares:
- De neinvins: o carte de nota 1000 care merita fiecare moment petrecut in compania sa. V-am povestit cate ceva despre ea aici.
- Girl Online: simpatica foc, perfecta pentru zile in care vrei sa te relaxezi in compania unei lecturi usoare. V-am prezentat-o aici.
- Concert in memoria unui inger: nuvele remarcabile scrise de inegalabilul Eric-Emmanuel Schmitt. O noua carte pe care nu ai cum sa nu o iubesti. Imi place la nebunie acest autor, transmite mult, nu te plictiseste si te face sa doresti sa citesti fiecare cuvintel pe care l-a asternut vreodata pe hartie.



    La capitolul seriale, Chicago Fire mi-a monopolizat atentia. Daca luna trecuta va povesteam despre ChicagoP.D., luna aceasta am trecut la o alta categorie. Dupa ce am terminat cele doua sezoane din Chicago P.D am inceput sa ne intrebam ce-o sa facem pana in octombrie cand o sa inceapa noul sezon. Ei bine, l-am ales pe "fratele sau mai  mare" Chicago Fire. Este un serial captivant, care te tine in priza dar care este presarat si cu multe momente comice din viata pompierilor din sectia 51. 
Este un serial cu de toate pentru toti! - drama, comedie, dragoste, crime, actiune la cote maxime. Ah, mi-a placut la nebunie si abia astept sezonul urmator.
In cazul in care nu stiati, actiunea din Chicago Fire se intersecteaza cu Chicago P.D. iar in curand o sa apara si Chicago Med. Uh... abia astept! Mi se pare o idee foarte interesanta, care te face sa urmaresti cu sufletul la gura mai multe seriale!


    Gata! Iar am vorbit mai mult decat permite legea! 
    Sper ca nu v-am plictisit si astept cu nerabdare sa vad si care au fost preferatele voastre!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

     

You Might Also Like