Recenzie: Elixirul dragostei - Eric-Emmanuel Schmitt

joi, octombrie 29, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     V-am spus ca vreau sa-i citesc toate cartile? V-am spus? Da, normal....
    Ei bine, astazi a doresc sa va povestesc cate ceva despre cea mai recenta lectura pe care am savurat-o in urma cu cateva zile. Imi doream de ceva vreme sa citesc si Elixirul dragostei (chiar daca titlul suna a nume de film indian, eram sigura ca n-am cum sa dau gres) iar in momentul in care am vazut-o pe rafturile librariei online pe care o frecventez adesea mi-am spui ca-i semn, ca acum e momentul ei.
    Am asteptat-o cu sufletul la gura si mi-a fost ciuda ca n-am putut sa-i ofer atentia pe care o merita chiar din prima zi. Un alt titlu se afla pe noptiera mea si zau ca n-am dorit sa-l abandonez. Dupa ce am luptat cu timpul necrutator si am reusit sa termin romanul pe care-l incepusem am luat-o in primire.


    Pot sa incep cu concluzia de final? Pot? Pot?
    Mai bine va propun o ghicitoare.
    Stiti de ce cartile scrise de Eric-Emmanuel Schmitt nu ar trebui sa fie insotite de semne de carte? (pentru ca nu ai nevoie de asa ceva).
    Ca de fiecare data, am fost prinsa in mrejele actinunii sale si nu am putut sa o las din mana pana nu am terminat-o. Cred ca a durat maxim 2 ore. 
    Te prinde, nu ai cum sa scapi!
    De aceasta data suntem partasi ai corespondentei intre doi fosti iubiti care pe parcursul lecturii trec de la o poveste de dragoste finalizata brusc la o frumoasa amicitie, abordand cel mai important subiect: dragostea.
   Asistam la o operatie pe cord deschis a sentimentului in sine, in care fiecare element este disecat si atent analizat de la nasterea sa pana la usoara-i disparitie.
    Chiar daca cei doi protagonisti se afla pe continente diferte isi impartasesc noile povesti de dragoste, cu sentimente mai mult sau mai putin reale, incercand sa descopere care este elementul cheie, ce produce dragostea. 
    Pe parcusul lecturii avem de-a face cu sare, piper, dulcegarii dar si pasiune iar finalul este deosebit, credeti-ma pe cuvant.
    Consider ca aceasta carte este perfecta pentru aceasta perioada, in care tot ce iti doresti e sa savurezi o ciocolata calda, simtind aroma unei lumanari parfumate si delectandu-te cu o lectura de calitate. V-o recomand cu drag si sper ca am reusit sa va transmit putin din esenta sa fara sa-i stirbesc farmecul.
    In cazul in care va tenteaza, o puteti achizitiona de aici la un pret de 23.75 lei.

Kiss Kiss Dee


    

You Might Also Like