Soufeel cu povesti muntomanesti...

joi, octombrie 08, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca sunt o iubitoare a muntelui, aspiranta indarjita a titlului de muntomanca. 
    Nu e usor si nu oricine poate sa treaca de obstacolele pe care le ai de infruntat in momentul in care iti doresti sa cuceresti un varf dar ceea ce este cel mai important e sa nu renunti. Nu doar o data m-am confruntat cu vremea urata, cu conditia fizica care lasa de dorit dar am renuntat? Nu... antrenament, ambitie si de la capat! In acest mod am reusit sa ajung in locuri in care nu-mi imaginam vreodata ca as putea sa ajung.
    Si daca tot mi-am declarat iubirea sus si tare de atat de multe ori, de ce sa nu incerc sa o port insirata la incheietura. Am intrat pe Soufeel si am inceput cautarile. Ce-si poate dori o iubitoare de drumetii? Veti putea vedea mai jos.
    Am ales charm-uri deosebite si le-am asteptat cu nerabdare. ca de obicei, dupa doua saptamani, am verificat locatia coletului meu si am constatat ca dansul ma astepta rabdator la posta vamala (ma bucur ca exista sistemul de urmarire a coletelor deoarece adesea, avizele nu ajung in posesia mea fie din cauza aglomeratiei de la posta, fie din cauza vecinilor binevoitori...). Am fugit rapid, am receptionat coletul fara incidente neplacute (am noroc de vamesi intelegatori care cunosc termenul de colaborare) si am asteptat cu nerabdare momentul in care sa va prezint ideea mea.
    Si cum aventurile au stat la baza acestei povesti, am decis sa ii ofer si un cadru potrivit asa ca am luat-o la o sedinta foto fix in creierii muntilor. Sper sa va placa. Noi ne-am simtit excelent!


    Nu puteam sa incep povestea, fara un charm dedicat naturii. Am ales unul sub forma unei frunze, care mi s-a parut ca se incadreaza perfect in peisajul nostru.


    Un aparat foto este necesar si suficient intr-o drumetie asa ca am ales sa port si eu unul. Cel de pe care l-am ales este lucrat impecabil si imi place la nebunie!


    Singurii ursuleti cu care mi-am dorit sa ma intalnesc au fost acestia pentru ca sunt simpatici, blanzi si dragastosi.


     Un binoclu e binevenit intr-o drumetie asa ca... hop si el in povestea noastra!



    Si pentru ca povestea mea sa fie bine ancorata, am ales si un lantisor de siguranta pentru a nu se rataci pe undeva.
   De asemenea, de aceasta data am optat pentru o bratara a carei lungime sa fie 18cm deoarece imi doream sa fie mai fixa, pentru a nu ma deranja in momente cheie, in care trebuie sa fiu atenta la drum.



        Mi-ar placea sa ating norii in fiecare zi...




     Si-am incalecat pe-o sa si v-am impartasit muntomania mea. Cred ca merge, nu?
    
    Daca va tenteaza charm-urile Soufeel, am un cod de discount pentru voi - BLOG5 si veti beneficia de un discount de 5% din valoarea comenzii.
    In cazul in care nu stiati, daca plasati o comanda cu o valoare mai mare de 50$ transportul este gratuit si in cazul in care nu sunteti multumite de alegerile facute politica de retur este de 365 zile.

     Soufeel - For Every Memorable Day

    Kiss Kiss Dee

You Might Also Like