Vinerea imbulinata #68

vineri, octombrie 09, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A sosit ziua imbulinarii! Stiu ca va bucurati si voi, nu-i asa?
    Pentru manichiura de azi am trecut la nuante mai inchise, mi-era pofta de un visiniu frumos asa ca alegerea mea a fost destul de usoara. Din pacate, am uitat ca Trind Nail Brightener modifica nuanta lacurilor de unghii oferindu-le o tenta albastruie iar in momentul in care l-am aplicat... Puf! Magia! Visniul meu s-a transformat intr-un mov - frumos, dar nu era ceea ce cautam. Nu-i nimic, data viitoare... o sa folosesc din nou visiniul si o sa fiu atenta la alegerea top coat-ului.
    Dar pana atunci, va invit la un nou episod imbulinat!







     Sper ca v-a placut joaca mea si astept cu nerabdare comentariile voastre.

Kiss Kiss Dee

P.S.: Alexia si Alexantza bubulinele mele preferate, va asteapta pe blogurile lor.

You Might Also Like