InstaMania #48

luni, ianuarie 04, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


   Iata-ne in 2016! Anul a zburat, vacanta s-a terminat si acum, cu bateriile incarcate incepem o noua saptamana dintr-un an proaspat.
    Cum v-ati petrecut vacanta? Sper ca v-ati relaxat si ati profitat de fiecare clipa libera! Eu am incercat sa fac cate putin din fiecare, m-am odihnit, am alungat grijile chiar daca din cand in cand mi-au facut curte si am incercat sa scot tot ce e mai bun din ce a mai ramas din 2015.
    Episodul cu numarul 48 incepe acum, pregatiti-va cafeaua pentru ca va fi o postrae cu muulte poze.
    

    In aceasta vacanta mi-am propus sa citesc cat mai mult, sa ma relaxez sub plapumioara si zau ca am reusit.




    Cand vine vorba de prajituri de sarbatori, Inghetata e preferata mea! Mama lui Marius o prepara in cel mai delicios mod posibil iar eu pun stapanire pe platou. N-am ce face, nu ma pot abtine!


    Ne-am dorit atat de mult sa surprindem peisaje printre straturile de ceata incat in momentul in care am zarit-o n-am mai vrut sa plecam nicaieri. Peisajele de acest gen te duc cu gandul la basme cu zane si cu licurici.


    Marea roscat-izare! Mi-am dorit sa imi nuantez parul din nou si am tot amanat. Pana la urma, am comis-o si sunt foarte multumita de rezultat!
    In realitate nuanta este mai intensa, un roscat violet dar cum n-am mai reusit sa ma mobilizez pentru un nou selfie (pentru mine sunt un chin!) o sa ma vedeti in cadrul unei postari OOTD. In curand pe micul ecran!


    Ultima zi a acestui an a fost sarbatorita cu un traseu pe munte. N-am avut nico dispozitie de party-party asa ca am hoinarit pe un traseu din Paltinis. Ma bucur ca Marius e pe-o minte cu mine pentru ca altfel nu stiu cum ne-am fi inteles.
    Cert e ca doar doi nebuni impatimiti ai muntelui ar parcurge 12 km pe munte la -15 grade.
     Tinuta de scandal.


    Si Romania magica! Varful Surdu - altitudine 1961m. #awesome!


    O vizita la Deena n-are farmec daca nu e insotita de ceva dulce (vinul fiert a fost consumat mai rapid decat mi-as fi imaginat).


    Si putina relaxare printre jucariile Katiei. Nu m-am mai putut dezlipi de nispiul kinetic.


    Ce inseamna sa fii... perseverent!
    Aceste batoane de la Oriflame sunt preferatele mele de mai bine de 15 ani. Chiar daca ambalajul lor a fost modificat odata cu trecerea timpului, formula a ramas pe placul meu si nu as putea sa-mi imaginez viata fara ele!


    Inchei cu cele mai populare 9 fotografii de pe Instagram (nu prea se vede ca-s beauty blogger dar... se vede ca iubesc muntele).


    Doresc sa va multumesc de peste 33148 de ori pentru ca ati fost alaturi de mine in 2015, cu un comentariu, o apreciere si un follow!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like