OOTD: Hello from 2016

miercuri, ianuarie 06, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


   Un nou an, un nou look si o noua tinuta! Cine s-ar fi gandit? Nu... Nu era previzibil absolut deloc...
   Acum serios vorbind, noul look a fost imprevizibil, restul e can-can!
    Imi doream sa incerc o nuanta inchisa, cochetam cu brunetul si pana la urma, tot la roscat am ajuns. Imi place prea mult si a trebuit sa-l mai port macar o data. De aceasta data va fi o singura data pentru ca acum chiar imi doresc sa incerc si altceva. Sper sa si reusesc.
   Nu ma gandeam vreodata ca o sa fiu atat de curajoasa si cand colo, e chiar foarte interesant sa incerci lucruri noi, la fel ca si rochia pe care o port in cadrul acestei postari.
    

    Mi-era pofta de-o rochie care sa fie potrivita atat pentru zi, cat si pentru seara si cand am vazut-o pe cea pe care v-o prezint astazi am stiut ca e pentru mine. In functie de modul in care alegeti sa o purtati poate fi pentru o sumedenie de evenimente, chiar si in sezonul rece.
    Din cauza tenperaturilor destul de scazute, eu am ales sa o port impreuna cu o esarfa care sa-i acopere decolteul si sa ma protejeze de asprimea gerului. Pentru curoajoase/calduroase, poate fi incercata si varianta unui colier statement sau, un pulover cu gauri mari (eu asa am de gand sa o port in viitorul apropiat).



    Modelul sau mi se pare deosebit. Mi-a placut ca au fost imbinate in cel mai armonios mod elementele mele preferate: dantela, carouri si impreul floral. Ca la shaorma - cu de toate!



Am purtat:
Rochie Zara Unia Black - via Kurtmann;
Jacheta - sammydress.com;
Esarfa - Pull and Bear via Kurtmann;
Dres - random;
Botine - Lovely shoes.


   Ce parere aveti despre tinuta de azi?
   Va place sa purtati rochii in sezonul rece sau preferati sa va infofoliti cat mai mult posibil?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like