InstaMania #55

luni, aprilie 04, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Soc, surpriza si nedumerire? Da, am decis sa ma abat putin de la regula si sa incep saptamana cu un nou episod din  InstaMania.
     De ce? Pentru ca mi s-a parut ca am fost destul de activa in ultima saptamana si daca as fi asteptat mai mult v-ati fi trezit cu o postare kilometrica. Si, avand in vedere faptul ca stiu ca va plac postarile de acest gen, m-am gandit ca episodul 55 v-ar delecta inceputul de saptamana.
     Daca vremea e frumoasa, cine vrea sa stea in casa? Aceasta a fost intrebarea saptamanii iar raspunsul: Eu sigur n-o sa mai hibernez!


    Umbre si culori in Sibiu. Cum sa nu-l iubesti?


     O carte buna si o lectura la ceas de seara. Chiar daca mi-as dori sa am mai mult timp pentru aceasta activitate din pacate, adorm cat ai zice... carte!


     Continuam timid cu sesiunile de alergat dar de aceasta data am fost extrem de dezamagita de aplicatia Runtastic. Daca la mine s-a blocat la 5 km, la Marius s-a blocat la 1.8. O sa cautam alta si o sa continuam.


    Master Chef Marius m-a rasfatat din nou cu sortimentul meu preferat de paste - bolognesse. Un deliciu!


    Daca ati citit aceasta postare atunci inseamna ca stiti ca sambata a fost zi de hoinareala extrema. 
    Ampoita a fost prima locatie pe care am bifat-o si promit ca o sa ma mobilizez si o sa va povestesc despre ea cat mai curand posibil.
     Romania magica!


    Dupa ce am descoperit tot ce era de descoperit Marius mi-a propus sa ne plimbam putin prin parcul dendrologic din Alba Iulia. Am acceptat cu entuziasm si dusi am fost. Pretul unui bilet este de 2 lei si va spun sincer ca trebuie sa-l vizitati! Este minunat!
    Am fotografiat doar un gutui japonez inflorit pentru ca am fost atat de incantata de tot ceea ce ma inconjura inca am uitat de poze.


    Cu ultimele puteri ne-am indreptat spre cetatea Alba Carolina care ne astepta cu bratele deschise. N-am mai vazut-o de anul trecut asa ca trebuia sa o mai admiram putin.


    Activitati duminicale.


    Si-am incalecat ca pe-o sa si am incheiat InstaMania.
    Sper ca v-a placut si acest episod di in cazul in care doriti sa vedeti mai multe poze, va astept pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like