InstaMania #56

luni, aprilie 11, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Dupa cum v-ati exprimat doleanta, incerc sa transform InstaMania intr-o serie saptamanala. Nu stiu daca o sa reusesc sa pastrez acest obicei dar pana acum totul merge struna. Cred ca si vremea de saptamana trecuta mi-a dat energie si am reusit sa realizez foarte multe lucruri, printre care si postarile pe Instagram.
     Sper ca decizia mea sa va bucure si... sa-i dam drumul! Episodul cu numarul 56 incepe acum!


    Un moment de liniste. Pentru o fotografie de acest gen trebuie sa stai putin la panda. De fiecare data cand ma pregateam sa imortalizez momentul, pac! aparea cate un pieton. Pana la urma am reusit! Yay!


    Culori de primavara. Adorabile!


    Eu citesc, tu citesti, noi citim! Abia astept sa-i fur cartea si sa o devorez! Despre Bibliotecara de la Auschwitz v-am povestit in acest articol asa ca n-o sa mai dezbat subiectul.


    Amor Amor este in continuare printre preferatele mele. Iubesc aceasta aroma si nu cred ca o sa ma satur de ea vreodata.


    Cine face galagie-n cartier dis de dimineata? Diana! Diana! Diana!
    Imi plac bauturile sanatoase si incerc sa le consum zilnic.


     El ma rasfata cu paste delicioase iar eu...
     


 ... il rasfat cu pizza! In acest weekend n-am avut pofta de bucatarit asa ca am mancat mai putin sanatos.


    Am inceput Floare de zapada si evantaiul de zapada cu gandul la cartea pe care o terminasem, fara expectante prea mari. Ei bine, doresc sa va spun ca aceasta carte este geniala! Nu poti sa o lasi din mana! Ieri i-am dedicat o mare parte din timpul meu liber si nu regret nicio clipa. Da, Lisa See! M-ai impresionat!


    Gata? Gata...
    Un nou episod se incheie dar, sa zambim! Saptamana a inceput si chiar daca prognoza meteo nu e imbucuratoare sunt convinsa ca va fi una reusita!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like