NOTD: Peonies

miercuri, aprilie 13, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Daca primavara a venit cu temperaturi mai ridicate decat ne-am fi asteptat, eu m-am gandit ca poate, cu ajutorul unei manichiuri voi reusi sa conving si bujorii sa ne bucure cu frumusetea lor. Oricum in acest an toate florile ne-au rasfatat cu frumusetea lor mai devreme asa ca... de ce nu?
    Imi plac la nebunie bujorii iar in momentul in care mi-am dat seama ca am niste water decals-uri cu aceste frumoase flori, n-am stat pe ganduri. Am luat rapid forfecuta, mi-am pregatit materia prima pentru o noua manichiura si am trecut la treaba.
    Rezultatul mi s-a parut dragut si delicat si sunt curioasa daca e si pe placul vostru.







    Am folosit:
Avon Nailwear Pro - Sheer Citrus;
Water Decals - Born Pretty Store;
Top coat - Farmec - 3D Efect.


     Acum sunt foarte curioasa. Ce parere aveti despre manichiura de azi?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like