NOTD: Pretty pastels

miercuri, aprilie 27, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Da, vremea este destul de neprietenoasa si da, zau ca m-as mai fi indreptat spre nuante inchise dar daca am promis ca voi trece la nuante varatice am decis ca macar saptamana aceasta sa ma tin de cuvant.
    Imi doream o manichiura deosebita, care sa fie vesela, feminina si diferita iar dupa ce am aruncat o privire in zona jucariilor pentru unghii (adica spre muzele mele), ideea salvatoare a venit. Am decis sa apelez la water decals, roz prafuit, glitter movuliu si galben deschis.
    Dupa ce le-am ales singurul lucru care m-a preocupat a fost ordinea pozitionarii lor. Ghiciti ce? De aceasta data, toate nuantele au fost aplicate haotic iar regulile au fost eliminate din ecuatie.
    Rezultatul? Priviti mai jos!





Am folosit:
Golden Rose WOW! - no.12;
Golden Rose 60' Express Dry - no. 14;
Medusa Isabella - no. 128;
Water decals - Born Pretty Store;
Top coat - Farmec 3D Efect.


    Voi ce purtati pe unghiute?
    V-ati intors la nuante inchise sau optati pentru pasteluri?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like