NOTD: Think pink

vineri, aprilie 22, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


        Pentru ca in aceasta primavara mi-am propus sa port cat mai multe nuante delicate, am decis sa va prezint manichiura care mi-a fost alaturi in aceasta saptamana. 
     Desi in momentul in care m-am pregatit de "operatiunea manichiura" nu aveam nicio idee clara, dupa ce am analizat materiile prime am decis sa folosesc placuta dantelata de pe BPS si cat mai mult roz.
    Rezultatul final a fost o combinatie intre un roz intens si unul bland, finalizat prin aplicarea unui top coat matifiant care a facut totul sa para mai clasic.




Am folosit:
Avon Gel Finish - P807;
Avon Speed Dry - Asap pink;
Farmasi - top coat matifiant.


    Deci, ce parere aveti despre manichiura de azi?
    Nu-i asa ca e simpatica?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like