Vinerea imbulinata #81

vineri, aprilie 29, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va mai amintiti aceasta postare? Ei bine, eu n-am uitat provocarea voastra, cea in care mi-ati propus sa folosesc toate nuantele pe care vi le prezentasem, intr-o singura manichiura.
     Stiind ca vinerea bate la usa, mi-am convocat micile partenere (cu exceptia uneia care a fost timida si s-a ascuns, iar eu am fost sa aleg o alta cu o nuanta similara) la o mica sedinta. Ce ne facem cu provocarea? Ce asternem pe unghiute?
    Privindu-le pe furis, ideile au inceput sa incolteasca si, tiptil am inceput sa aplic cate o nuanta fara o idee foarte clara. La final am aplicat top coat si m-am bucurat de rezultatul care ma facea sa zambesc: bulinute vesele si ascultatoare!





    Ce parere aveti despre imbulinarea mea?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like