Wishlist-ul unei impatimite de lecturi

marți, aprilie 05, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca pe langa toate nebuniile care-mi plac, ador sa citesc. Aleg o multime de titluri, le selectez in functie de starea pe care o am si le devorez fara sa stau pe ganduri.
    Astazi, mi-am propus sa va prezint cateva titluri care se afla pe lista mea de dorinte si pe care vreau sa le bifez in cel mai scurt timp. Am ales titlurile cele mai "arzatoare" pentru a nu concepe o postarea interminabila, deoarece nu vreau sa va plictisesc. 
    Ce ziceti? Vi se pare simpatica ideea mea?
    Daca da, va invit alaturi de mine in aceasta calatorie plina de povesti frumoase.



    Baiatul cu pijamale in dungi se afla prima in lista mea deoarece titlul mi-a starnit curiozitatea, cartea se bucura de recenzii pozitive iar descrierea sa (da, am citit putin si din ea pentru ca nu am putut sa ma abtin) mi s-a parut tare interesanta. Sa va mai spun ca la ultima vizita pe care am facut-o in libraria online pe care o prefer avea un pret promotional de 14.95 lei? Caz inchis, decizie luata!


    Dupa ce am citit Cel care ma asteapta (recenzia sa aici) mi-am spus ca Tatal celuilat copil face parte din lista lecturilor obligatorii. Parinoush Saniee mi se pare atat de profunda, transmite atat de mult prin intermediul randurilor sale incat nu am cum sa las sa-mi scape din maini acest titlu. In cazul in care va intrebati, si aceasta carte beneficiaza de un pret promotional de 21.54 lei.


    Numara stelele a fost un titlu   pe care l-am descoperit datorita Instagram-ului, o sursa nesecata de tentatii. Datorita faptului ca urmaresc destul de multe persoane care imi impartasesc pasiunea, am reusit sa-mi extind wishlist-ul.  Coperta sa mi-a atras atentia, apoi am vazut fotografii cu ea pe foarte multe pagini si-atunci s-a aprins beculetul. Ia sa vedem despre ce e vorba... Decizia a fost luata dupa prima fraza din descrierea sa: "Este anul 1943, iar pentru Annemarie Johansen viata in Copenhaga e un amestec de indatoriri pentru scoala, de lipsuri si foamete, totul desfasurandu-se sub privirea atenta a soldatilor germani aflati la fiecare colt de strada."
    N-am mai avut nevoie de altceva. A fost trecuta pe lista cu viteza vantului si-a gandului.


    Si muntii au ecou era unul dintre titlurile care se afla pe lista pe picior de egalitate cu Splendida carte a celor o mie de sori. Am ales-o pe prima datorita concursului pe care l-am organizat pe fan page in care Andreea, castigatoarea care m-a convins sa-i ofer premiul, mi-a povestit cate ceva despre actiunea sa. Stiam ca, Khaled Hosseini este un autor de nota 10 si in acest mod am ajuns sa imi doresc cu pasiunea unui maniac acest titlu.


    Si tot datorita concursului pe care l-am organizat pe fan page am aflat si de Elif Shafak, o scriitoare de origine turca ale carei ttluri sunt extrem de apreciate. Eu nu auzisem de ea asa ca nu pot decat sa ma bucur ca am organizat concursul si am facut noi descoperiri. Gia, mi-a starnit interesul fata de Lapte negru asa ca am decis sa-l adaug pe lista cumparaturilor urgente. Sunt foarte, foarte curioasa!


     Dupa cum v-am obisnuit, wishlist-ul meu se incheie la numarul cinci si, desi mi-a fost greu mi-am dorit sa aleg doar titlurile care sunt in top pentru a nu va plictisi.
     Sper ca v-a placut postarea mea si sunt curioasa daca aveti si alte recomandari sau daca v-ati dori sa va mai prezint wishlist-uri de acest gen.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like