B'day wishlist

duminică, iulie 17, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Ziua mea se apropie fara mila, concediul pandeste la doi pasi iar eu nu pot decat sa zambesc bucuroasa si, bineinteles, sa fac si cateva liste. Prima lista a carei idee mi-a incoltit in minte de ceva vreme e una plina cu dorinte mai mici sau mai mari, cu lucururi simpatice si pe care mi-ar placea sa le bifez in cel mai scurt timp (adica pana la ziua mea).
     Din nou trebuie sa recunosc ca mi-a fost tare ciuda pe mine si pe regula pe care am impus-o, cele cinci produse au fost foarte greu de selectat dar, dupa o analiza indelungata am reusit sa ma decid.
    Asadar si prin urmare, va invit sa vedeti produsele la care visez.



    Nu pot sa incep decat cu o palarie de plaja cu mesaj. Imi plac la nebunie aceste palarii, le vad peste tot si pe langa faptul ca arata extrem de sofisticat au si mesaje simpatice. Perfecte pentru o sarbatorita care se pregateste de vacanta. Si nu numai!

Sursa
    Cred ca n-o sa ma satur niciodata sa adaug carti pe liste nesfarsite. Ultima carte care mi-a atras atentia este Pictorita din Shangai si sper sa reusesc sa pun gheruta pe ea. In ultima perioada sunt pasionata de cultura chineza asa ca.... DA.

Sursa
     Cremele de maini sunt la mare cautare si dupa ce am vazut ca Zoella le lauda, am adaugat pe lista mea si  crema de maini Palmer's cu unt de shea. Sunt foarte curioasa in privinta sa, am auzit doar lucruri bune despre acest brand si mi-ar placea sa gasesc o solutie pentru manutele mele pretentioase.

Sursa

     Si daca tot vorbeam despre maini si despre protectia lor, am adaugat pe lista mea si niste manusi fara degete. Sezonul escapadelor pe munte a inceput si uneori simt ca am nevoie de aceste accesorii. Betele de trekking ma ajuta enorm dar in momentul in care incepem coborarile abrupte si pun mai multa presiune pe maini simt ca am nevoie de un ajutor suplimentar. Sunt pe lista, mi le doresc de ceva vreme si sper sa le inhat cat mai curand.

Sursa

     Inchei apoteotic cu un parfum a carui aroma mi-a ramas in suflet si dupa care inca mai oftez. Bright Crystal de la Versace a fost o apa de toaleta care m-a cucerit treptat iar in momentul in care s-a terminat am fost foarte trista. Izul sau este fresh misterios (v-am dat gata cu descrierea mea, nu-i asa?) si persista ore-n sir. Ah, e divina!

Sursa

     Si-am incalecat pe-o sa si am incheiat lista. Am cuprins cate ceva din fiecare domeniu care ocupa un loc important in sufletul meu si abia astept sa reusesc sa bifez fiecare produs in parte.
  
Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like