InstaMania #70

luni, iulie 18, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    O noua saptamana a zburat incredibil de repede. Am profitat de fiecare minut, am incercat sa bifez cat mai multe lucruri de pe listele mele iar azi, zambesc impacata: a fost o saptamana de nota 10!
    Acest episod este dedicat in proportie de 80% calatoriilor si zau ca mi-ar placea ca toate episoadele din aceasta vara sa semene cu acesta. Vom vedea...


    Am inceput saptamana cu un colet surpriza, Bioderma m-a ajutat sa bifez un nou produs pe care mi-l doream si acum abia astept sa il pun la treaba. #fotoprotectiefaraintindere si SPF maxim? Da, va rog!


   Uneori dulciurile te fac sa uiti de diete si planuri cu siluete de invidiat. Le devorez fara regrete si savurez fiecare muscatura.


    Imi plac la nebunie cartile scrise de Guillaume Musso datorita actiunii inedite si... datorita faptului ca la inceputul fiecarui capitol este scris un citat menit sa te motiveze sau sa te puna pe ganduri.


   Weekend-ul ne-a luat pe nepregatite si ne-a purtat intr-o excursie la care visam de ceva vreme. Lacul Rosu a fost primul obiectiv turistic pe care l-am bifat si ne-a placut enorm.


    Romania magica! Transmisiune in direct de la Cheile Bicazului! Peisajul este ireal si abia astept sa va povestesc cate ceva despre aventura noastra.


   Lacul Bicaz, un vis!



   Dupa o noapte bine dormita si o cafea care ne-a energizat, am plecat in cautarea unor noi aventuri.


    Ceahlaul ne-au cucerit si ne-a facut sa ne pregatim noi planuri de atac. Intr-o zi, te vom cuceri si pe tine!


    Si-am incalecat pe-o sa si zau ca am incheiat saptamana! Mi se pare ca am avut parte de un mini concediu si sunt foarte bucuroasa ca planetele s-au aliniat si ne-au lasat sa mai descoperim cateva frumuseti ale tarii noastre.
    Nu v-am bombardat cu rea multe poze dar daca doriti sa vedeti mai multe, puteti sa intrati pe Instagram deoarece acolo n-am reusit sa ma limitez la cateva peisaje.
     Sper ca v-a placut si acest episod si abia astept sa vad ce ne rezerva aceasta saptamana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like