NOTD: Splash

vineri, iulie 15, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ce farmec ar mai avea verile daca nu ne-am juca putin cu nuantele calde care atrag priviri si le inveselesc chiar si pe cele mai posomorate persoane? V-am mai spus ca imi place sa imi colorez ughiutele in fel si chip pentru ca lucrez foarte mult in fata calculatorului si parca totul pare mai usor in momentul in care vad cum unghiutele frumoase alearga asiduu in lung si-n lat, pe tastatura. Totul e mai usor cu o manichiura care-ti insenineaza ziua, zau asa!
    Pentru astazi, am ales o combinatie simpatica folosind placuta de manichiura de pe BPS - BP - L004. Desi nu aveam o idee foarte clara, am ales nuantele varatice, mi-am propus sa le amestec in fel si chip pentru ca rezultatul sa fie cat mai deosebit. M-am oprit asupra modelului care seamana cu un soare dar, folosind alte culori mi se pare ca am reusit sa obtin un splash vesel. Am continuat cu ojele texturate care au devenit semnatura mea si Puf! o noua manichiura deosebita a inceput sa-si faca simtita prezenta pe unghiutele mele!
 





    Ce parere aveti despre combinatia pe care am purtat-o?
    Yay sau ... mneah?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like