Vinerea imbulinata #87

vineri, iulie 22, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Vineri, soare, vreme de plimbare si de imbulinare! 
    Pentru postarea de azi mi-am dorit sa concep o manichiura vesela, colorata si in acelasi timp... foarte simpla. Zis si facut! Vara, gandul la vacanta si la toate evenimentele care vor urma m-au inspirat si m-am decis foarte repede.
    Am ales o baza alba, peste care am asternut niste buline colorate iar procedeul zau ca nu mi-a luat mai mult de zece minute.
    Oricine poate sa creeze aceasta manichiura, combinatiile sunt nelimitate iar rezultatul nu are cum sa nu te inveseleasca. 
    Despre ce combinatii vorbesc? Priviti mai jos! Sper sa va placa!





    Nu-i asa ca e simpatica? Ce ziceti, incercati si voi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like