Ce produse am mai terminat #5

duminică, august 21, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Dup-atata soare, concedii si canicula am reusit sa ma mobilizez si sa concep si postarea dedicata produselor pe care le-am terminat in ultima perioada. Da, recunosc! Am fost lenesa, am inceput multe produse si n-am reusit sa termin chiar tot ce mi-am propus si... am mai aruncat din ambalaje inainte de sedinta foto pentru ca... simteam ca ma sufoca!
     Oricum, am reusit sa adun cateva pentru a incropi acest articol. Cu scuzele de rigoare, va rog sa fiti alaturi de mine si pe parcursul acestui articol.


    Chiar daca nu ma asteptam, in aceasta vara am fost atrasa de produsele cu aroma de cacao. Nu credeam vreodata ca preferintele mele se vor indrepta catre aceasta aroma si totusi, inevitabilul s-a produs. Cele doua produse de la Ziaja - cocoa butter mi-au fost alaturi o perioada indelungata datorita cantitatii lor impresionante si mi-au placut la nebunie. V-am vorbit despre ele in acest articol si sungura obiectie pe care as putea sa o am s-a indrepta spre sistemul de de dozare al lotiunii de corp care dupa ce am trecut de 3/4 din cantitate a inceput sa dea rateuri pana in momentul in care am renuntat la el si am turnat pur si simplu. M-am descurcat si ambele produse mi-au placut la nebunie.
    Relatia mea cu gelul de dus cu aroma de cafea de la Yves Rocher a inceput in 2013, vi l-am prezentat in acest articol si de atunci relatia noastra continua! Da, pot sa spun ca am inceput sa ma satur de aroma sa (nu mi-as fi dorit dar l-am folosit prea mult...) dar nu vreau sa renunt la el sub nicio forma.
    Scrub-ul Avon Naturals a fost printre preferatele mele in aceasta vara. Mi-a placut deoarece a fost cremos iar particulele sale abrazive mi-au oferit fix exfolierea de care aveam nevoie.


     Samponul antimatreata pentru par gras de la Syoss este aliatul meu impotriva roscatului de o buna perioada de timp dar nu pot sa spun ca a reusit sa ma scape de releflexiile rosiatice in proportie de 100%. Perseverenta e cea mai importanta, nu-i asa? Oricum sunt multumita de propritatile sale si de efectul sau asa ca l-am recumparat.
     Autan este alaturi de noi in toate excursiile pe care le facem. Nu cred ca mai are rost sa va spun de ce e bine sa folosim produse de acest gen dar va pot spune ca suntem foarte multumiti de efectele sale. N-am avut probleme cu nicio ganganie si am putut sa ne desfasuram linistiti.
     Demachiantul bifazic de la Yves Rocher a fost un produs care m-a surprins intr-un mod placut. Eu l-as pune pe picior de egalitate cu cel de la Nivea si daca o sa mai plasez vreo comanda o sa-l adaug in cos. Parol!

   
    Planet Spa - Oriental Radiance by Avon a fost un alt produs care m-a surprins placut datorita calitatilor sale. I-am dedicat acest articol si de atunci relatia noastra nu s-a schimbat. Am oftat dupa el in momentul in care l-am terminat si nu exclud posibiltatea unei noi achizitii.
      Chiar daca l-am folosit in cel mai economic mod l-am terminat! Laptele de corp VS Enchanted Apple a fost preferatul meu si daca ar fi sa mai achizitionez vreun produs apartinand vestitului brand, tot inspre el m-as indrepta. Aroma sa este deosebit de placuta iar hidratarea, de nota 10.  
    Crema ultra nutritiva pentru maini de la Yves Rocher nu apare in peisaj dar am vrut sa ii ofer cateva momente. Mi-a placut destul de mult dar daca ar fi sa aleg intre aceasta si surata sa cu arnica, as alege-o pe cea din urma. Mi-a placut foarte mult consistenta sa dar mi s-a parut cu nu hidrateaza la fel de bine ca si cea cu arnica astfel incat eram nevoita sa aplic doua straturi din produs pentru a ma declara multumita.
    Gata! Am terminat articolul dedicat victimelor din ultima perioada si sunt curioasa daca ati decoperit produse care sa va faca sa oftati in cor cu mine.

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like