NOTD: Mint and flowers

vineri, august 26, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nici nu va puteti imagina cat de mult imi place sa ma joc cu noile water decals-uri pe care le am de pe Nurbesten.de. De cand le-am vazut mi-au atras atentia datorita simplitatii lor si am stiut ca o sa ne intelegem de minune.
     Dupa ce am pus gheruta pe ele, am inceput prin a ma intreba ce nuante sa aleg pentru baza manichiurii si care va fi modelul pe care-l voi aplica. Am optat pentru frumosul mint Models Own cu aroma de mere (in primele cinci minute dupa aplicare) si apoi am aplicat modelul in nuante mai reci. Am finalizat totul cu top coat si inca ma mai bucur de aceasta manichiura.



    Trebuie sa recunosc ca desi mi-a fost mai greu sa ma obisnuiesc cu water decals-urile care se aplica pe toata unghia acum le folosesc in mod exclusiv. Am incercat sa le mai dau o sansa celor cu modele dar n-am mai avut rabdare iar rezultatul a fost dezastruos.
      In concluzie, recomand acest tip de water decals deoarece este mult mai usor de aplicat.




    In cazul in care v-am tentat cu floricelele mele, doresc sa va spun ca in prezent beneficiaza de un pret promotional de 0.89 euro, transportul este gratuit si folosind codul BYL10, puteti beneficia de un discount de 10% din pretul produselor care nu beneficiaza de alte reduceri.
     Ce parere aveti despre manichiura de azi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like