NOTD: Purple and green

joi, august 11, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Da, stiu ca titlul postarii de astazi nu e cel mai original dar, zau ca n-am vrut sa dezvalui mai mult din misterul care se ascunde in spatele unghiutelor mele. 
    Despre ce mister vorbesc?
    Ei bine, doresc sa va spun ca am descoperit in sfarsit ojele care isi schimba culoarea in functie de temperatura. Am fost fascinata de ele de foarte mult timp iar in momentul in care le-am vazut pe nurbesten.de mi-am spus ca trebuie sa fie ale mele.
    Nurbesten.de este un site care comercializeaza aceleasi produse ca si BPS dar, teoretic, magazinul se afla in Germania, asa ca nu ar trebui sa ne facem probleme in privinta livrarii si a timpului de livrare. De ce am spus teoretic? Deoarece produsele sunt expediate din Malaezia iar cele pe care le-am comandat eu in 23 mai au fost expediate in 8 iunie si au ajuns la mine in 27 iulie. Trebuie sa mai precizez doar ca nu pot sa-i invinuiesc pe ei, am urmarit expedierea iar coletul a ajuns in tara in 22 iunie.
    Le-am trimis un mail celor de la Posta Romana iar raspunsul lor a fost foarte prompt: "Va mentionam ca nu va putem oferii informatii cu privire la status-ul trimiterii cu numarul...." (gramatica bat-o vina!dupa care au mai urmat alte detalii si greseli gramaticale care nu ma interesau. Si-am asteptat pana cand am primit avizul iar apoi totul a fost ok.
    Bun, acum ca am clarificat totul sa revenim la cele doua simpatice.



    Eu am ales un lila care la temperaturi scazute devine mov si un vernil care se transforma intr-un verde- forest.
     Am incercat sa le surprind proprietatile cat mai bine si sper ca o sa oputeti observa cat de frumos este efectul.
     Oricum la o temperatura constatanta fie ea scazuta sau ridicata, culoarea ramane neschimbata. De exemplu pe munte, am avut niste unghiute extrem de intens colorate.
    Rezistenta lor este acceptabila, aproximativ 4 zile iar cantitatea de 6 ml n-o sa va permita sa va plictisiti de ele.




     Daca v-am tentat, doresc sa va mai spun doar ca pretul unei sticlute este de 2.37 euro si pot fi achizitionate de aici.
      Am si o veste buna pentru voi: folosind codul BYL10, puteti beneficia de un discount de 10% din pretul produselor care nu beneficiaza de alte reduceri.

    Ce parere aveti despre produsele de acest gen? Le-ati folosi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like