OOTD: Country girl

vineri, august 05, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Izul aerului proaspat dupa o ploaie de vara nu se poate compara cu nicio aroma din lume. Simti ca ai scapat de caldura inabusitoare si vrei sa profiti de fiecare clipa. Inspiri, expiri si parca totul devine simplu asa cum e si viata la tara. 
    Nu trebuie sa iti faci probleme ca silueta nu e chiar asa cum ti-ai dori-o sau ca bronzul nu e tocmai masliniu. Te imbraci cu ceva lejer, iti impletesti cositele si-ti iei niste incaltari comode. Totul e usor, ca viata la tara.
     Poate ca va intrebati de ce am inceput cu aceasta introducere. Ei bine, imi doream sa va conduc intr-o lume in care stresul cotidian nu-si are locul iar simplitatea este cea care sta la baza oricarui lucru. Nu-ti faci planuri de atac, trebuie doar sa te relaxezi iar lucrurile vin de la sine. Ce bine-ar fi daca toate zilele ar fi asa.
     Cu gandul la o escapada la tara am incropit si tinuta de azi. Nimic complicat, doar haine lejere, incaltamite care sa-mi permita sa ma integrez in peisaj si palaria de care-mi era tare dor.


     Camasa in carouri a fost furata de la el. Imi plac la nebunie camasile cu croi masculin si de fiecare data cand prind momentul mai sustrag cate una. Lejere, comode si atat de vesele, pot fi purtate intr-o multime de combinatii. Iubesc acest trend!



      Am ales pantalonii scurti din piele pentru ca mi s-au parut perfecti pentru o sedinta foto in mediu rural. O fata de la tara putin mai moderna decat in mod normal. Trebuia sa fe si un element care sa ma diferentieze, nu-i asa?



     Ghetele cu siret Bonprix au venit la momentul potrivit pentru a-mi intregi tinuta. Am fost foarte trista in momentul in care a trebuit sa ma despart de vechile mele partenere iar acestea au fost cele care mi-au atras atentia de la primul click. Prezenta siretului le da un aer sofisticat si putin mai rebel iar eu ma gandesc la toate modurile in care le voi purta. Sunt extrem de comode si sunt sigura ca voi abuza de ele pe tot parcursul anului. 


Am purtat:
Camasa, ochelari de soare - No name;
Maieu - Decathlon;
Pantaloni scurti - Stradivarius;
Ghete cu siret - aici;
Palarie - Zara.


    Ce parere aveti despre tinutele de acest gen? Dar despre o escapada la tara?

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like