Preferatele lunii iulie

miercuri, august 03, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Luna lui Cuptor a trecut si zau ca nu pot sa-mi dau seama cum reuseste timpul asta sa zboare in asemena hal. Parca ieri dardaiam tanjind dupa zilele caniculare si-acum sesizez ca inca o luna de vara a trecut ca vandul si ca gandul. Ei, nu-i nimic! Bucurosi le-om duce toate, nu-i asa?


    Aceasta luna m-a invadat cu surprize de tot soiul, am zambit mult, am facut o multime de descoperiri si astazi a venit momentul preferatelor. Mi-a fost greu sa aleg cele mai folosite si indragit produse dar intr-un final am reusit sa ma mobilizez si am facut-o! Azi e ziua preferatelor!


    Produsele care m-au cucerit fara drept de apel au fost cele din gama Bioderma Hydrabio. Atat crema de fata cat si gelul crema au fost indragite si folosite pe parcursul intregii luni. V-am povestit despre ele in  acest articol si de-atunci, poveste noastra continua.
    De asemena, lotiunea micelara din aceeasi gama a fost alaturi de mine in toate escapadele, mi-a ingrijit si curatat tenul. Ambalajul liliputatn mi se pare pefect pentru a fi strecurat in coltisorul portfardului asa ca nu l-am lasat sa-mi scape nicio clipa.
    Un alt produs care m-a facut sa exclam WOW! a fost crema de maini cu unt de shea de la Palmer's. Va spun cu mana pe inima ca este cea mai buna crema de maini pe care am folosit-o in toata existenta mea. Este foarte consistenta, hidrateaza perfect si are o aroma dementiala care persista foarte mult. Nota 10!
    Produsele Bottega Verde m-au rasfatat in aceasta luna si v-am povestit cate ceva despre ele in acest articol. N-am nicmic de obiectat la adresa lor, imi plac le nebunie si ma bucur ca am avut ocazia sa le descopar pe fiecare in parte.


   Prodsele Melkior m-au surprins datorita calitatii lor, eyelinerul este foarte rezistent si chiar si in zile caniculare a stat la locul sau fara sa imi creeze probleme inestetice. De asemenea, rujul m-a impresionat datorita rezistentei sale. Nuanta rujului - Coquette, mi se pare perfecta pentru orice sezon si o port cu drag de fiecare data cand am ocazia.
     Revelatia acestei luni a fost gloss-ul Horst Kirschberger - no.12. Nu sunt o fana infocata a glosurilor deoarece nu prea agreez efectul acela lipsicios si nici momentele acelea in care ai parul desfacut si o rafala de vant iti mangaie fata nu sunt prea placute. Totusi, acesta m-a cucerit! Nu e lipicios iar nuanta sa naturala mi se pare perfecta. Particulele sale sclipitoare sunt de efect si da, m-a prins in mrejele sale!


   In materie de lecturi, pot sa ma laud cu urmatoarele titluri:
    Razboiul nu poata chip de femeie si Numara stelele au fost cartile cu care am inceput aceasta luna. Una mai intensa, alta putin mai usoara dar ambele avand ca subiect principal viata din Al 2-lea Razboi Mondial. Fiecare a beneficiat de cate o recenzie aici si aici.
    Central Park a fost un titlu dupa care am tanit mult timp. Guillaume Musso a fost mult timp unul dintre autorii mei preferati si mi-era pofta de suspansul cartilor sale. Ei bine, trebuie sa recunosc ca de aceasta data m-a cam dezamagit. O carte cu un inceput promitator care te tine in suspans inca de la primele randuri se transforma usor intr-o lectura care te face sa-ti spui: Guillaume, tu chiar vrei sa ti se ecranizeze o carte! Pot sa spun ca avem de-a face cu o carte captivanta, care te face sa-i parcurgi randurile cu interes dar care, la sfarsit te face sa te intrebi daca autorul vorbeste serios. Da, totul decurge captivant pe parcursul fiecarui capitol dar ultimele pagini... of, ultimele pagini... te fac sa te intrebi daca putea sa o incheie mai cliseistic de-atat. V-am bagat in ceata, nu-i asa? Din pacate, nu pot sa va impartasesc mai mult de-atat dar va pot face niste recomandari. Daca vreti sa il descoperiti pe Gulillaume Musso va recomand Maine sau Vei fi acolo, doua titluri care m-au cucerit si m-au facut sa-l admir pentru creativitatea sa.
    La marginea livezii a fost o carte care m-a cucerit cu fiecare pagina parcursa. Desi la inceput m-a cam deranjat stilul destul de violent in care a fost scrisa, am invatat sa am rabdare si sa descopar fiecare personaj in parte. Cartea este scrisa bine si descrie viata unor oameni simpli la 1800 care traiesc la marginea unei mlastini si fac tot posibilul sa creasca si sa intretina o livada de meri. Viata, alcoolul si dramele ajung sa dezbine tot ce era inchegat in acea familie si usor, actiunea se muta asupra unui singur personaj, Robert unul dintre copiii care decide sa paraseasca acel loc si sa-si construiasca o alta viata departe, cat mai departe. Nu stiu de ce incerc sa caut stilul lui Kate Morton in Tracy Chevalier, probabil din cauza ca abordeaza subiecte din aceeasi perioada dar cred ca din acest motiv inceputul acestei lecturi a fost mai dificil pentru mine. Oricum, sunt de parere ca merita, actiunea sa este captivanta si se parcurge rapid. Daca aveti ocazia, dati-i o sansa!
    Inainte sa te cunosc a fost titlul cu care am incheiat aceasta luna si nu pot sa spun mai mult decat WOW! Da, acum inteleg de ce a laudat-o toata lumea! Mai multe va voi dezvalui intr-un articol dedicat acestei carti. Promit sa ma mobilizez cat mai repede!

    Si-am incalecat pe-o sa si-am terminat luna!
    Sper ca nu v-am plicitisit cu acest articol si abia astept sa vad daca am avut preferate in comun.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like