Vinerea imbulinata #88

vineri, august 19, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Credeati ca am uitat de episoadele imbulinate? Credeati ca m-am plictisit de bulinute simpatice?
    Ei bine, nu! Mi-a fost la fel de dor ca si voua (sper) de manichiurile vesele pe care vi le prezentam bilunar. Totusi, vacanta si agitatia de dupa epuizarea sa m-au facut sa ma tooot reorganizez si a trebuit sa ma straduiesc putin pentru a ajunge la forma initiala. In fiecare zi imi spuneam ca trebuie sa ma mobilizez si pana la urma am reusit. Promit ca pe viitor sa nu mai las sa treaca atat de mult timp intre episoadele care stiu ca va plac si voua.
    Pentru manichiura de azi am avut mai multe idei care nu s-au concretizat datorita dimensiunii ungiutelor mele. M-am adaptat pe parcurs iar rezultatul final a fost o explozie de culoare. Chiar daca la inceput am avut cateva emotii, pana la aplicarea top coat-ului mi-am amintit cat de relaxant e sa te joci si totul a devenit simplu si extrem de colorat.





    Deci? Ce parere aveti despre imbulinarea de azi?
   Ati purta o manichiura de acest gen?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like