InstaMania #77

luni, septembrie 05, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies


    Cine spune ca in septembrie e toamna? Eu am avut parte de o saptamana de vara si nu pot sa spun ca acest lucru mi-a displacut. Inca mai pot sa ma bucur de lejeritatea hainelor si de sandalele de care nu prea profitat in acest an. La cat mai multe saptamani de acest gen!
Ca de obicei, in ultima perioada am lucrat mult iar in weekend am hoinarit. Ceea ce a fost inedit a fost internetul "cu portia" asa ca m-am bucurat de tot ceea ce am descoperit fara sa va impartasesc prea multe. A fost o saptamana frumoasa si va invit la o mica retrospectiva in episodul cu numarul 77 al InstaManiei.


    Un nou colet Libris m-a făcut sa zambesc in timp ce adaugam doua titluri noi pe raftul bibliotecii mele.



    Highliter-ul Undress my skin de la MUA a fost unul dintre produsele pe care le-am laudat in saptamana care s-au incheiat si simt nevoia sa il laud mereu. E excelent!


    Ultima zi de august a fost serbata prin intermediul unei tinute lejere. Chiar daca spuneam ca n-o sa mai port acest kimono am decis sa-i mai dau o sansa asa, pentru efect artistic. Parerea pe care o aveam fata de material nu s-a schimbat dar efectul mi-a placut.


    Weekend-ul a venit cu noua excursie pe care am asteptat-o cu nerabdare.


    Alaturi de oameni dragi am vizitat Rezervatia Naturala de stufaris de la Sic, un loc de basm. Ca aărime, este a doua din tara, dupa Delta Dunarii.


    Duminica a-nceput cu o plimbare cu barca pe Lacul cu stiuci pe o ceata care iti punea imaginatia la treaba. Frumos, frumos!


    Doza de relaxare a fost servita in aceeasi locatie fantastica.


   Desi ne-am fi dorit să zabovim mai mult printre comorile nou descoperite ale Romaniei, ne-am intors acasa cu zambete largi, obositi si relaxati în acelasi timp. Cunoasteti senzatia, nu-i asa?
    Acum, tot ce va doresc e sa aveti o saptamana de nota 10 si sa va bucurati de aceste zile frumoase!


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like