OOTD: Hai la Sic!

vineri, septembrie 09, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     M-am gandit ca postarea de azi sa fie o combinatie intre doua dintre pasiunile mele: imortalizarea tinutelor si calatoriile in locuri inedite.
    Pentru ca ne doream un weekend linistit in care sa nu ne preocupe nimic si sa uitam de tot ceea ce ne inconjoara am decis sa mergem intr-un loc despre care auzisem doar laude din partea surioarei noastre, Andrada (bine, e sora lui Marius dar si eu o vad tot ca pe o surioara mai mica). Ajunsi in locatia cu pricina, ne-am debarasat de bagaje, am zambit bucurosi si-apoi am intrebat curiosi: 
- Unde mergem azi? 
- Hai la Sic!
- Unde?
- La rezervatia de stufaris!
    Imi aminteam cateva postari pe care le vazusem la inceputul acestei veri dar nu m-am gandit ca ar putea sa fie atat de aproape. Sa vedem, sa vedem ce-o sa iasa!
    Ne-am imbarcat rapid si mi s-a parut ca dupa cateva clipe am ajuns. Entuziasmul era prea mare pentru a putea sa aproximez distanta parcursa iar compania, de milioane. 
    Am coborat din masina si-am inceput sa intreb cu sete: Incotro ne indreptam? Avem mult de mers?
    A fost nevoie doar de putina atentie pentru ca am zarit indicatorul si apoi, podetul de lemn. Dupa primii pasi am inceput sa ma intreb daca ar trebui sa alerg pentru a ajunge cate mai repede prin marea verde care se intindea in fata noastra sau sa merg tiptil gustand noutatea bucata cu bucata. Am ales varianta a doua si zau ca ma bucur ca am parcurs traseul usor, cu pasi marunti.



    Linistea te invaluie in mrejele sale si singurul zgomot e cel al vantului ale carui rafale te duc cu gandul la briza marii. Peisajul te vrajeste si uiti de tot: de griji, de ganduri, de trecerea timpului.
    Relaxare la superlativ, ce mai!


    Dar totusi, in postarea noastra era vorba si de o tinuta, nu-i asa?
    Ei bine, pentru mine comoditatea e cea mai importanta in momentul in care plec in expeditii de acest gen. O pereche de colanti si un tricou comod sunt articolele vestimentare care se afla in top de fiecare data. 
    Dar cum in acest an, carourile au ocupat o mare parte din garderoba mea, am ales si o camasa vesela in ton cu vremea de afara. In cazul in care nu reusesc sa sustrag nicio camasa din garderoba dansului, intru pe remix.ro, aleg categoria camasi pentru barbati, marimile XS si S si incep sa-mi fac de cap. Pana acum am gasit numai lucruri de calitate si am fost multumita de fiecare experienta pe care am avut-o cu acest magazin online.
    Bineinteles, palaria de paie a fost alaturi de mine si de aceasta data. Nu am folosit-o doar pentru sedinta foto ci si pentru o repriza de pescuit si zau ca m-a aparat de razele nemiloase ale soarelui. Va dati seama ca la pescuit n-am purtat-o in cel mai fashion mod, nu-i asa? Tocmai datorita faptului ca este putin mai mare, am indesat-o bine si-am putut sa ma bucur de o palarie multifunctionala.
    Tinutele de acest gen ma fac sa ma simt atat de bine! Nici nu va puteti imagina!



     Frumoasa surpriza! Frumos la Sic! Frumos! Frumos!
    Mi-ar placea sa o mai vizitez si toamna tarziu, dupa ce marea de un verde proaspat se transforma intr-un lan auriu.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like