OOTD: Hello autumn

miercuri, septembrie 07, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Calendaristic, e toamna iar acest lucru ma bucura enorm. Temperaturile placute ne insotesc peste tot si chiar daca serile sunt mai racoroase nu pot sa spun ca ma deranjeaza sa apelez la suprapuneri. Imi place sa ma plimb putin zgribulita, sa simt cum aerul proaspat ma invaluie si in acelasi timp sa imi fac planuri, sa pregatesc tinute inedite.
    Inca aud cum vocile copiilor se impletesc cu trilorile greierilor dupa apusul soarelui si de fiecare data ma intreb daca exista vreun motiv pentru care sa nu adori acest anotimp. E atat de frumos incat in fiecare dimineata imi creste inima de bucurie.
     Pentru postarea de azi, am ales sa apelez la o tinuta confortabila in nuante "potolite" pe care am incadrat-o intr-un peisaj feeric.
    Balotii asternuti pe campii linistite mi se par desprinsi din basme si in fiecare an mi-am dorit sa imortalizez cate o tinuta diferita care sa fie la fel de frumoasa ca si fundalul ales.


    Rochia cu iz de cowgirl a fost alegerea perfecta pentru mine. Din momentul in care am vazut-o pe vipme.com am stiut ca a fost croita pentru mine.  In cazul in care nu stiati, Vipme.com este un site asiatic care comercializeaza obiecte vestimentare deosebite si care ne indeamna sa ne iubim fix asa cum suntem - puternice, capabile si ambitioase. Campania lor, #UniquelyME, m-a impresionat si am devenit o adevarata fana dupa ce am vazut si videoclipul pe care il promoveaza acum. Click aici pentru a va convinge.
     

    Dar sa revenim la vedeta noastra care chiar merita un review. Nuanta sa perfecta pentru acest sezon m-a convins sa fac alegerea decisiva. 
    Stiu ca v-am mai spus ca sunt atrasa de franjuri asa ca detaliile sale m-au cucerit iar eu am asteptat-o cu nerabdare. Totusi, zicala "graba strica treaba" s-a aplicat partial in cazul meu, deoarece nu am facut o conversie tocmai corecta din centimetri in inchi asa ca, rochia mea are marimea XL.
     La prima vedere nu parea sa fie o alegere neinspirata dar in clipa in care am probat-o am constatat ca in zon taliei era destul de larga. Nu m-am intristat ci m-am adaptat. Am apelat la una dintre curelele mele care parea sa fie din acelasi film si m-am declarat multumita.
     si desi la inceput ma gandeam sa o stramtez, acum mi-am luat gandul. Imi place fix asa cum e!
    Materialul este moale si usor si abia astept sa o port din nou.




    Eternele-mi bratari si cizmele cu talpa joasa au definitivat tinuta iar astazi ma prezint fata voastra cu o tinuta care-mi place la nebunie.


    Am purtat:
Rochie - aici;
Cizme, bratari, curea - random.


    Voi la ce tinute apelati in aceasta toamna?

Kiss Kiss Dee


P.S.: Am o veste buna pentru voi. In cazul in care va tenteaza ceva de pe site-ul despre care v-am vorbit astazi, folosind codul SIBydee166 veti putea beneficia de o reducere de 5$ la comenzile care depasesc 50$. Toate comenzile care depasesc 59$ beneficiaza de transport gratuit iar in momentul in care va veti face cont veti primi un cupon de 30$.

You Might Also Like