OOTD: Hello from the other side!

marți, septembrie 27, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Odata cu venirea toamnei am simtit nevoia unei schimbari de look. Si daca vopseaua semipermanenta Directions imi arunca priviri ademenitoare din dulapoiorul in care era depozitata, am insfacat-o fara sa mai analizez situatia, am aplicat-o fara mila si am asteptat sa vad cum o sa arate nuanta Rubine pe pletele-mi semi-blonde.
    Rezultatul a fost surprinzator, cred ca si Universul stie ca iubesc tentele liliachii asa ca rubinul meu s-a transformat intr-un moz (roz+mov) inchis de nota 10. Aceasta va fi culoarea mea de toamna si ma declar incantata de rezultat.
    Si daca tot am avut parte de o schimbare de look, m-am gandit sa-l asortez cu noua mea rochie pe care am comandat-o in urma cu trei saptamani si pe care speram sa o mai pot purta fara sa fiu nevoita sa apelez la suprapuneri. Ei bine, n-a fost sa fie asa ca am scos cizmele din sifonier, geaca de piele si m-am bucurat de imprimeul sau inflorat si la temperaturi mai putin generoase.



    Materialul sau semi-sintetic m-a speriat initial deoarece mi-era teama ca nu ma voi putea bucura de ea dar, am constatat ca este usor de imblanzit (se calca foarte usor) si nu se sifoneaza prea repede. Poate fi purtata intr-o sumedenie de combinatii mai mult sau mai putin indraznete iar decolteul sau generos e singurul care imi mai da emotii din cand in cand. In rest, doar de bine. Imi place!

 

Am purtat:
Rochie - aici;
Jacheta - Romve;
Cizme - Miniprix;
Accesorii  - random.


    De-asta imi place toamna!
   Putem sa ne jucam cu o multime de nuante atat in ceea ce priveste vestimentatia cat si in ceea ce priviste culoarea parului.
    Voi ce purtati in aceasta perioada?
    Nu-i asa ca si voi iubiti acest anotimp?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like