Vinerea imbulinata #89

vineri, septembrie 02, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     O noua zi de vineri, aduce cu ea o noua imbulinare! 
     Chiar daca nuantele vesele mai au putin si ma ataca in acest moment, pentru postarea de astazi am optat pentru culori intense si mai inchise. Mi-era dor de o manichiura "dark" care sa iasa in evidenta asa ca in momentul in care am realizat ca imbulinarea bate la usa n-am mai stat pe ganduri si am actionat.
    Am inhatat primele nuante care-mi faceau cu ochiul si apoi am inceput sa ma joc. Ideea unei manichiuri simple imi incoltea in minte asa ca n-am stat sa mai analizez situatia ci am aplicat cate trei bulinute ordonate pe fiecare unghie si m-am bucurat de ceva deosebit.
    Rezultatul? Priviti mai jos!



    Top coat-ul stralucitor efect de gel de la Bottega Verde a fost o surpriza pentru mine. Imi doream un nou partener care sa ma ajute sa obtin luciul de oglinda care imi place atat de mult si l-am gasit! Imi place foarte mult deoarece indiferent de cantitatea pe care o aplic, efectul este acelasi - luciu intens.
    L-am supus testelor, folosind o cantitate mai mare si am observat ca nu afecteaza rezistenta manichiurii si m-am bucurat sa observ ca nu face bule. Am rasuflat usurata si l-am plasat in zona favoritelor mele si mi-am spus: O sa il folosesc cu drag pana la ultima picatura!
     Are o cantiate de 10ml, pretul sau este de 28 lei si... cei de la Bottega Verde mi-au oferit un cod de discount asa ca primele 20 de persoane care plaseaza o comanda pe site vor beneficia de o reducere de 10% folosind codul BYDEE inainte de finalizarea comenzii. 




    Ce parere aveti despre manichiurile simple dar care au acel ceva care sa iasa in evidenta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like