I like a lot of hats and I can not lie!

marți, octombrie 18, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va mira afirmatia mea?
     Va mira faptul ca ziua de astazi e dedicata unui wishlist cu si despre palarii? Nu cred... Nu e o surpriza pentru nimeni faptul ca iubesc aceste accesorii si de fiecare data cand intru pe un site atentia mea se indreapta si spre accesorii in special palarii (si ochelari de soare dar aceasta e o alta poveste).
     Pentru astazi, am ales sa va prezint cateva palarii si bineinteles, caciuli pe care le-am descoperit in timp ce hoinaream pe Zaful, site-ul asiatiac cu o multime de tentatii pentru toate gusturile si buzunarele.
     V-am facut curioase? Priviti mai jos! Sunt curioasa daca si voua o sa va placa la fel de mult alegerile mele.



     Combinatia dintre o palarie "tarcata" si pompoane mi se pare atat de simpatica incat nu am cum sa nu incep cu inculpata de mai jos. In momentul in care am vazut modelul de mai jos am zambit si mi-am spus ca trebuie sa o am. Veselie si culoare, perfect!

Sursa

    Si daca tot vorbeam de pompoane, n-aveam cum sa nu ma gandesc si la un model care sa fie potrivit pentru sezonul rece, care se apropie cu pasi hotarati. Nu-i asa ca e simpatica?


     Continuand in acelasi stil, am adaugat pe lista mea si o caciula groasa care mi-a atras atentia rapid. combinatia dintre albastru si galben e printre preferatele mele de foarte mult timp asa ca da, am adaugat-o pe lista mea!

Sursa

     Visiniul e o culoare care nu se lasa devansata. In fiecare toamna ma intorc la ea deoarece imi place mult si nu cred ca o sa ma satur prea curand de frumusetea sa. Si cum in garderoba mea nu se afla nicio palarie in aceasta nuanta, am adaugat pe lista si o palarie eleganta, care sunt sigura ca va atrage multe priviri admirative.

Sursa

     Modelul de mai jos mi se pare perfect pentru zile de iarna cu temperaturi placute. Imprimeul sau mi se pare inedit si mi se pare ca se potriveste de minune cu expresia "sweater weather".

Sursa


     Daca as reusi sa bifez toate produsele de pe acest wishlist zau ca nu mi-as mai face griji in privinta locurilor de depozitare. As "sacrifica" un perete, l-as ciurui cu cuie de mici dimensiuni si le-as agata asa, la vedere. In acest mod le-as vedea mereu si ar oferi si ceva diferit locuintei mele. Asa ca, tineti-mi pumnii! Sa le bifez pe toate!
    Care sunt preferatele voastre?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like