InstaMania #83

luni, octombrie 17, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si s-a dus... S-a dus si jumatate din octombrie... Cat de repede trece timpul....
    Toamna e destul de zgarcita cu noi si simt ca iarna castiga din ce in ce mai mult teren. Inca mai sper ca aceasta perioada sa fie doar o "scapare" iar temperaturile blande sa se reintoarca pe meleagurile noastre. Ce bine ar fi!
    Saptamana trecuta m-a facut sa caut in arhiva si sa fac comparatii cu tot ce s-a intamplat in anii trecuti in aceeasi perioada si zau ca m-am cam intristat. Ca remediu am apelat la cate o carte, cate un inamic al siluetei, putina leneveala si am reusit sa supravietuiesc.
    Uf... ce greu e!


    E pentru prima oara cand recumpar o oja. Colorama m-a surprins prin calitate, intensitate si durabilitate (zici ca fac reclama la vopsea lavabila) asa ca n-am avut niciun motiv sa ma las tentata de un alt produs similar.


    Iris e prajitura mea preferata de la cofetaria Misam (daca sunteti sibieni o cunoasteti, daca nu... trebuie sa o incercati in cazul in care ajungeti prin preajma) si de fiecare data cand ajung prin preajma sa mi-e greu sa ii rezist. 


    O lectura, o cafea si putina leneveala. Reteta perfecta pentru o zi de sambata. Am descoperit o lectura captivanta care ma tine departe de vremea de afara si de ganduri si planuri asa ca ma bucur de fiecare pagina devorata. Imi place!


    Cu gandul la zile senine si lanuri intinse... Una dintre postarile mele preferate, o tinuta pe care o iubesc si la care ma intorc adesea (virtual, pentru ca in viata de zi cu zi port doar ia).



    Dupa lupte seculare am ajuns la pace cu rujurile mate iar Matte Me - Rioja Red de la Sleek a devenit preferatul meu si culoarea lunii octombrie. Il aplic dimineata, dupa ce mi-am hidratat buzele cu crema si balsam de buze si imi reimprospatez culoarea de maxim 3 ori pana la sfarsitul zilei. Bine, recunosc, sunt atenta la modul in care mananc si am grija sa nu-mi rontai buzele (obiceiul care-mi place cel mai mult cand folosesc produse de acest gen) si pot sa ma declar multumita de rezistenta sa. Sufera baba la frumusete... Sufera.


     Cam atat pe ziua de azi. Sper ca v-a placut si acest episod al InstaManiei si daca doriti, ma puteti insoti in mai multe aventuri pe Instagram, eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like