Experienta mea cu nuantatorul La Riche Directions

marți, ianuarie 31, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Am promis de-atatea ori ca o sa revin la nuanta naturala a parului meu incat nici eu nu mai cred cand fac afirmatii similare. De cate ori ajung aproape de rezultatul final, privesc cateva poze in care parul meu are nuante rosiatice, m-apuca nostalgia si totul se duce pe apa Sambetei. Imi place roscatul, imi plac reflexiile violete si daca nu m-am saturat de el, o sa-l mai port de cateva ori. Sau, cum imi spun de fiecare data... Acum e ultima data!
    Am descoperit aceste nuantatoare datorita Alexantzei care anul trecut s-a jucat cu ele obtinand celebrul Raninbow hair. Am stat, am admirat si am intrebat-o ce produse a folosit iar ea nu s-a zgarcit in prvinta detaliilor. Dupa ce am analizat cateva nuante, am ales nuantele Rubine si Dark Tulip iar ea, mi le-a trimis pentru a le testa (in acel moment nu stiam ca se comercializeaza si pe plai mioritic).
     Am testat ambele nuante iar acum, pot sa ma prezint in fata voastra cu un articol special.

     Mi-a placut foarte mult modul in care sunt ambalate, borcanasele din material plastic mi se par foarte practice, pot fi plasate cu usurinta in orice spatiu si vopseaua poate fi folosita de mai multe ori fara sa apara problema "depozitarii" sale.
     Sunt foarte usor de aplicat si nu pateaza pielea la fel de tare precum alte nuatatoare de piata (si daca o fac, urmele pot fi sterse rapid).
   Aplicarea este usoara, eu mi-am colorat parul singura de fiecare data si nu am avut nicio problema.
    Aroma lor este placuta, asa ca pot sa spun ca procesul colorarii parului e un adevarat rasfat.
    Eu am aplicat vopseaua in felul urmator:  mi-am samponat, clatit si zvantat parul, am luat o pensula si am aplicat culoarea, am asteptat 30 minute si apoi am clatit bine, bine, bine. Am subliniat cuvantul bine deoarece prima data cand le-am folosit am fost putin cam... grabita si la final, perna mea nu a fost prea fericita.
     Culorile sunt intense, foarte frumoase dar, exista si un dar, din pacate se transfera destul de usor pe haine. Nu mi s-a mai intamplat cu nuantatoarele pe care le-am mai folosit, indiferent de intensitatea nuantelor si acest lucru m-a cam intristat (majoritatea hainelor mele erau roz in zona cefei dar culoarea dispare odata cu prima spalare - Doamne'ajuta!).
     Rezistenta nuantelor nu este la fel de multumitoare ca si in cazul nuantatoarelor pe care le-am mai folosit dar nu pot sa spun ca gasesc acest lucru deranjant. Nuantele dispar treptat, uniform si aspectul acela deranjant dintre nuanta naturala a parului si nuanta sa colorata este aproape insesizabil (asta v-o spun eu, care sunt blonda iar roscatul pe care l-am purtat este destul de intens).

Proaspat colorat:

Dupa doua spalari:

Dupa 4 spalari:

    Singurul lucru deranjant pe care l-am observat a fost ca, dupa fiecare colorare, parul meu cadea intr-o veselie. La inceput am crezut ca e din vina samponului dar apoi mi-am dat seama ca vinovate sunt dansele. Nu am un par prea des asa ca nu am fost deloc fericita in momentul in care am observat ca peria e plina de fire de par iar covoarele nici nu va mai spun.
    In Romania pretul unui nuantator este 34 lei (cu acest pret l-am vazut listat pe eMag), iar cantitatea sa este 88ml.
    Ca si concluzie finala, mi-au placut nuantele pe care le-am purtat, imi place foarte mult faptul ca au o paleta de nuante extrem de variata asa ca ai de unde sa alegi dar, daca aveti un nuantator de care sunteti multumite de raportul nuanta/calitate/pret si nu va doriti nicio schimbare traznita, atunci n-are rost sa il schimbati. Parerea mea!

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like