InstaMania #94

luni, ianuarie 02, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Bine v-am regasit in 2017! 
    Anul nou a inceput, vacanta se apropie de sfarsit iar eu... eu ma pregatesc de tot ce va urma. Anul 2016 a fost ca o tornada, un an nebun cu suisuri si coborasuri, cu zambete si lacrimi (asa-i cand ai un caracter vulcanic si nu te poti exterioriza dupa bunul plac), un an in care am facut gafe si am invatat de pe urma lor, un an in care m-am confruntat cu atat de multe lucruri noi incat uneori m-am simtit coplesita, un an in care am invatat multe, am descoperit si mai multe, un an foarte diferit de anii care au trecut. Mi-am depasit zona de confort, m-am avantat cu forte nebanuite in domenii necunoscute mie si chiar daca am mai si cazut, am gasit puterea de a ma ridica si de a o lua de la capat, zi de zi, incercand sa imi pastrez optimismul.
    Am cunoscut oameni noi, am avut parte de experiente diferite, am inteles ca in lume existe si oameni intelegatori (nu doar cei care te critica la nesfarsit) si am profitat de fiecare sansa care mi s-a oferit. 
    Mi-am dorit sa fiu cat mai prezenta si aici, in unul dintre locurile mele preferate, chiar daca timpul a fost atat de zgarcit cu mine incat uneori ma speria si adesea am reusit. V-am luat cu mine in excursii, v-am aratat  cateva tinute, toate descoperirile pe care le-am facut si din cand in cand (nu atat de des pe cat mi-as fi dorit) v-am mai prezentat si cate o maichiura (da, nu mi-am pierdut interesul fata de acest domeniu dar in ultima vreme n-am reusit sa il strecor printre prioritatile mele).
     Acum, intru in noul an cu forte proaspete si cateva kilograme in plus (nu stiu cate, refuz orice fel de contact cu cantarul) si simt ca sunt pregatita pentru toate aventurile pe care ni le rezerva. Eu am impresia ca va fi un an reusit, zau asa!
     Trecand peste scurta mea retrospectiva, sa revenim la subiectul postarii de azi, episodul cu numarul 94 din InstaMania, episod dedicat in proportie de 99% ultimei saptamani din 2016.
     Atentie! Se lasa cu tentatii culinare asa ca daca v-ati propus ca din 2017 sa rezistati in fata tentatiilor, aceasta postare este nerecomandata!


    Nicio sarbatoare fara prajitura mea preferata! Mama lui Marius are grija sa prepare cantitati industriale din Inghetata iar noi avem grija ca aceasta sa nu se invecheasca. Intrusul din poza ar manca tot ce prinde dar are interzis la dulciuri (nu sunt singura care a luat in greutate).


    Daca nu iesim din casa, ne delectam cu o carte buna si cate ceva de rontait.


    Sau lenevim si ne mai si rasfatam cate putin...




    Joi am decis ca a venit momentul sa iesim din casa si dupa indelungi dezbateri ne-am hotarat sa ne testam parazapezile primite in dar de la Mos Craciun la o tura prin Paltinis. Dupa ce cu chiu, cu vai am reusit sa parcam masina (nu-mi imaginam ca va fi atat de aglomerat) am inceput sa exploram peisajele de iarna.   
     A fost o plimbare de nota 10 si chiar daca am reusit sa iau cu mine pe langa amintiri si o mica raceala, pot sa spun ca a meritat!
    Romania magica, la ultimul episod din 2016.


     Dupa o plimbare in care am consumat o gramada de calorii, Deena a avut grija ca nu cumva sa avem probleme cu glicemia asa ca ne-a invitat la un vin fiert si o portie de dulciuri. 


    Doza de relaxare care nu contine si Paracetamol si Aspirina pentru a nu incarca decorul sarbatoresc.


    Prima zi din an a fost dedicata hibernarii, relaxarii si devorarii unei noi carti. Un apartament la Paris e carte de care nu m-am dezlipit si cred ca deja am parcurs jumatate din paginile sale.



    Inchei cu un mare, mare Multumesc!
    Va multumesc ca ati fost alaturi de mine in 2016, va multumesc pentru toate comentariile si gandurile bune pe care mi le-ati transmis si nu in ultimul rand va multumesc ca ma urmariti si pe Instagram ( bydeediana pentru cei care nu stiu). Am reusit sa depasim pragul de 1500 de prieteni si acest lucru ma bucura enorm.
    Va multumesc pentru tot!



    Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like