InstaMania #98

luni, ianuarie 30, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Ianuarie se apropie de gloriosu-i final iar eu ma bucur enorm. Presimt ca primavara bate la usa si sper ca n-o sa ne faca s-o mai asteptam prea mult. Oricum, eu sper ca legea atractiei sa functioneze pentru ca imi doresc atat de mult sa ma bucur de toate cadrele primavaratice incat sunt convinsa ca o voi convinge sa vina si pe plaiul mioritic. Mmm, abia astept!
    Saptamana care tocmai s-a incheiat a fost... o nebunie. M-a invaluit si m-a ametit cu ziua libera de marti, cu surprize, excursii, agitatie pentru ca la final sa am parte si de putina relaxare. Stiu, n-a fost rau deloc!
 
     Surprizele au inceput din prima zi a saptamanii cand un colet simpatic foc m-a facut sa zambesc. Simteam ca parul meu are nevoie de un rasfat suplimentar asa ca varianta imbunatatita a Keratinei Anian (Keratina Lichida cu Colagen si Acid Hialuronic) a venit la fix. De asemenea, samponul tratament cu extract de ceapa mi-a atras atentia asa ca m-am bucurat enorm cand am vazut ca ma imbia din interiorul coletului.

    Si coletul de la Bioderma a fost intampinat cu mult entuziasm si pot sa va spun inca de pe-acum ca pielea uscata nu mai are ce cauta in prezenta mea. Gama Atoderm este un vis si pana in moemntul in care voi dedica un articol produselor pe care le testez, va invit sa le faceti o vizita pe site-ul pieleuscata.com.

    Martea a fost dedicata hoinarelii iar Romania magica a fost prezentata direct de la Lacul Balea. A fost extraordinar si daca aveti ocazia sa vizitati zona, v-o recomand. Peisajele de iarna sunt pur si simplu feerice!

    Una dintre tinutele mele preferate a fost prezentata peblog si m-am bucurat enorm in momentul in care am vazut ca si voua v-a placut la fel de mult.

    Dupa ce am citit Privighetoarea (recenzia aici) am simtit ca trebuie sa iau o pauza de la lecturi deoarece aveam impresia ca daca voi incepe o alta carte, o voi trada. Da, atat de mult mi-a placut. Totusi, pauza mea nu a putut sa tina prea mult iar Violonista a fost o surpriza de nota 10. Tare buna mai e si aceasta carte!

   Am incheiat saptamana la vanatoare de apusuri pentru ca tare dor imi mai era de frumusetea lor.

   Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania.
   Sper ca si acest episod v-a placut iar in cazul in care doriti sa va delectati cu mai multe poze, ne vedem pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like