NOTD: Red with a twist

marți, ianuarie 10, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Spre surprinderea mea, una dintre culorile pe care le-am purtat cel mai des in ultimele luni ale anului 2016 a fost... rosu. N-am crezut ca ma voi apropia vreodata mai mult de cateva zile spre aceasta culoare focoasa si totusi, n-am spus niciodata, niciodata.
    Poate ca si spiritul sarbatorilor a fost vinovat, poate am avut o dispozitie mai pasionala, zau daca stiu care e motivul dar cert e ca l-am purtat si inca-mi indrept atentia inspre zona in care pastrez oje rosii.
    Pentru manichiura de astazi am decis sa port ceva diferit, cu iz vintage si din acest motiv am ales una dintre placutele mele preferate de pe Born Pretty Store si am aplicat un model pe doua unghii accent pentru ca rosul sa nu-ti ia ochii ci modelul.
    Rezultatul mi-a placut la nebunie, nu mi s-a parut incarcat absolut deloc si am purtat cu mult drag aceasta manichiura eleganta.





    Voi ce parere aveti despre manichiura pe care v-am prezentat-o azi?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like