Unboxing my goodie bag

sâmbătă, ianuarie 21, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Joi a fost o zi plina! Am avut foarte multe lucruri de rezolvat (ca de obicei), multe lucruri de impacat (ca de obicei), multe activitati de efectuat (ca de obicei) iar telefonul a fost ignorat. Totusi, la un moment dat mi-am spus ca merit o pauza, l-am inhatat dorindu-mi sa vad ce mai e nou pe Instagram. N-am mai ajuns direct la destinatie deoarece un mesaj de la firma de curierat mi-a atras atentia. Un colet se indrepta spre mine si eu habar n-aveam de la cine era. Surprizele astea! Te fac sa uiti de tot si sa astepti cu nerabdare elucidarea misterului.
   Intr-un final am descoperit ca firma care se ocupa cu ghidusii de acest gen era Flormar Cosmetics iar plasuta care adapostea bijuteriile pe care vi le voi prezenta astazi ma imbia sa dscopar tot ce ascunde. Stiind ca postarile de acest gen sunt preferatele voastre, am stat cuminte pana astazi, cand am beneficiat de binecuvantarea luminii naturale pentru a va prezenta produsele cu care am fost surprinsa.

    Punguta colorata m-a facut sa zambesc, datorita veseliei care insoteste fiecare ambalaj plin de culoare si initial mi-a fost mila sa o desfac (era capsata bine, pentru ca fiecare produs sa ramana la locul sau).
    Dupa ce am reusit sa o eliberez in cel mai elegant mod posibil, am inceput sa explorez interioriul sau si am descoerit urmatoarele produse:


Lip gloss-ul Long Wearing in nuanta Elegant Pink, perfect pentru acest sezon. Abia astept sa il port pentru ca mi se pare ca ne vom intelege foarte bine.
Deluxe Cashmere lipstick stylo - DC36 - un nude-piersiciu dupa care tanjeam de ceva vreme. Colectia mea de rujuri nude s-a diminuat considerabil in ultima perioada asa ca dansul a fost binevenit in familie.
Lip balm-ul Flormar Orange m-a facut sa zambesc deoarece in trecut am avut si varianta Watermelon care mi-a placut foarte mult si pe care l-am pus atat de bine incat nici in ziua de azi nu l-am mai gasit. Promit ca de aceasta data o sa fiu mai atenta si o sa am grija de el.


    Un fard de pleoape Party intr-o nuanta neutra (Rose Glare) este intotdeauna binevenit asa ca .... a fost intampinat cu zambete si veselie.

    De asemenea, in familia lacurilor de unghii au mai intrat si Sorbet Nail Enamel (S03) si Feather Look Nail Enamel (F05-Kingfisher) doua frumuseti pe care abia astept sa le pun la treaba.

    Aceasta a fost surpriza cu care cei de la Flormar m-au rasfatat si doresc sa le multumesc si pe aceasta cale. Sunt incantata de produsele pe care le-am primit si de astazi vor fi testate in cele mai aprige conditii.
    In cazul in care unul dintre ele v-a atras atentia si doriti sa-i dedic un review, spuneti-mi si-l voi "executa" in cel mai scurt timp. Parol!

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like