Hello February!

miercuri, februarie 01, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Ma bucur atat de mult ca a mai trecut o luna din aceasta iarna fioroasa incat toate gandurile mele se indreapta spre primavara. Visez la copaci infloriti, la aroma lor proaspata, la soare orbitor, iarba verde si cate si mai cate... Totusi, incerc sa raman si cu picioarele pe pamant pentru ca stiu ca iarna n-o sa se lase asa cu una, cu doua, mai ales in aceasta luna, sa-i spunem... de tranzitie. Din acest motiv, incerc sa port tinute care se indreapta spre noul anotimp combinate si cu articole vestimentare mai calduroase.

     Pentru postarea de astazi am ales o fusta din musama moale (aka piele), care mi-a atras atentia datorita modelului sau. Mi-au placut intotdeauna fustele creion dar uneori, cand am multa alergatura in program, mi se par incomode pentru ca trebuie purtate cu delicatete, pasi micuti si eleganta iar eu... sunt in alergatura. Modelul pe care il port astazi imi permite sa fac pasii pe cat de mari imi doresc, fara a-si pierde eleganta. Poate fi purtata atat in cadrul unei tinute office cat si in combinatii mai ciudetele. Totul depinde de gusturi si de indrazneala.

    In partea superioara am optat pentru un pulover lejer intr-o nuanta de mustar care a devenit preferata mea de la prima vedere/purtare. Nu stiu de ce nu m-am indreptat spre aceste nuante pana acum dar presimt ca a luat nastere o noua obsesie. Imi plac la nebunie.

    Tinuta a fost definitivata cu ajutorul unor botine fara toc (perfecte pentru persoanele care alearga dintr-o parte in alta) pe care le-am gasit la reducere pe Miniprix intr-o dupa-amiaza linistita de sambata. Si ele pot fi purtate intr-o sumedenie de combinatii si abia astept sa vi le mai prezint aici, pe blog.

Am purtat:
Fusta - aici
Pulover - aici
Botine - Miniprix.

  In aceasta dimineata, mercurul termometrelor a urcat pna la minus sase grade iar eu sunt in culmea fericirii! Mi-era dor de temperaturi mai placute. Acum sunt convinsa ca zilele frumoase nu vor intarzia sa apara asa ca va indemn si pe voi sa va scoateti fustele de la naftalina si sa le oferiti din nou atentia cuvenita. 
   Februarie, bine ai venit!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like