InstaMania #100

luni, februarie 20, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Cum as putea sa incep episodul cu numarul 100? 
    Cu siguranta n-o sa fie ceva negativ, n-o sa ma plang de trecerea timpului, de vremea de afara, de nimic! 
    Astazi ma bucur pentru ca am ajuns atat de departe si pentru ca voi, din fata ecranelor/monitoarelor ma urmariti in continuare si ca va plac postarile de acest gen. Chiar daca in ultima perioada am fost destul de ocupata iar aventurile n-au mai fost la fel de spectaculoase (chiar daca nu voiam sa spun nimic negativ trebuie sa o fac -  nu-mi place deloc perioada aceasta a anului, totul e atat de trist fara zapada, fara verdeata si adesea fara soare) totusi, am incercat sa ma prezint in fata voastra cu cate ceva care sa va inveseleasca dimenitile si tare mult m-as mai bucura daca as afla ca mi-am atins scopul.

    Saptamana a inceput cu o surpriza surprinzatoare. Stiind ca sunt o fana inraita a gamei Bioliv, cei de la Cosmetic Plant m-a surprins cu un colet care continea toate produsele din gama. am fost socato-incantato-hlizito si multe altele in momentul in care am vazut ce contine si deja am inceput cateva produse care, bineinteles, nu m-au dezamagit.

   Cand prinzi reduceri pe Miniprix nu stai sa-ti analizezi prea mult situatia financiara. Acum, daca-s frumoase, reduse si din piele... cum sa le rezisti? Mi-am facut un cadou si-am fost tare bucuroasa cand am vazut cat de bine arata. Asa sa tot faci shopping online!

    M-am tot intrebat daca sa spun sau nu si pana la urma am decis sa va impartasesc opinia mea. Va rog sa nu aruncati cu pietre, sa nu planificati nicio ardere pe rug pentru ca Pofta de ciocolata nu mi s-a parut o carte care sa ma dea pe spate. Da, recunosc, am ajuns doar la pagina 137 dar am decis ca pot sa-mi petrec timpul liber facat altceva decat sa lecturez o carte care nu ma atinge. Poate nu am starea necesara, poate ca dupa cartile pe care le-am citit in ultima perioada sunt mai setata pe alte tipuri de actiune dar... nope. Nu m-a da pe spate.

    Dupa cum va spuneam si in episodul trecut, am inceput pregatirile pentru vara, alaturi de Jillian Michaels. Six packs in 6 Six weeks "scoate untul" din tine, lucreaza toti muschii, inclusiv pe aia pe care ai uitat ca-i ai iar la sfarsitul celor 35 minute si 39 secunde simti ca ai murit si in acelasi timp simti mandrie, bucurie, optimism, putere. Uitasem aceste sezatii, zau asa. Sunt motivata, am un calendar pe care bifez fiecare zi in care mi-am pus muschii la bataie si pot sa va spun ca dupa o saptamana nu numai ca am reusit sa scap de febra musculara si tremuraturi (pentru ca unele exercitii iti solicita muschii in asemenea hal incat incepi sa tremuri) dar incep sa vad si cateva rezultate. Aaa... si ma gandesc sa-mi achizitonez si greutati. Atat de hotarata sunt!
   Abia astept sa treaca inca 5 saptamani. Va tin la curent noutatile!
   Din pacate nu am reusit sa atasez video-ul la care m-am gandit asa ca va las cu intreaga operatiune "demonica".
 
    Pot sa spun Asa DA? 
    Un nou titlu m-a cucerit si tot ce imi doresc e sa am mai mult timp pentru relaxare. Doamne'ajuta!

    Si daca am ajuns la postarea 100, m-am gandit sa vin cu ceva nou asa ca, la sfarsitul fiecarei InstaManii va voi servi si cu o doza de optimism pentru a incepe saptamana in forta. Ce parere aveti?
Sursa

    Gata! Am incalecat pe-o sa, v-am prezentat InstaMania si daca va doriti sa ma insotiti in mai multe aventuri va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like