InstaMania #101

luni, februarie 27, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Vine, vine primavaraaaa!
    Iar eu astept cu bratele deschiseee!
    Am ajuns si la ultimele zile ale lui februarie si va spun ca nu-mi pare rau absolut deloc ca a trecut atat de repede. Sunt satula de cojoace si de haine groase si cred ca pana la urma o sa reusesc sa ma si racesc pentru ca am inceput sa scot hainele subtiri din garderoba si bineinteles, sa le port. Sunt curioasa de ce parere o sa aiba sistemul meu imunitar despre deciziile mele din ultima perioada.
     Oricum, sunt convinsa ca nu mai avem mult de asteptat pana la momentele in care n-o sa mai avem nevoie de multe straturi de haine si o sa ne putem bucura de lejeritate. Abia astept!
    Ca de obicei, saptamana care s-a incheiat a trecut atat de repede incat nici n-am apucat sa spun luni ca deja era vineri asa ca episodul de astazi va fi destul de scurt, rusinica mie! Imi propun sa fiu cat mai activa pe retelele de socializare dar adesea pierd batalia cu timpul. Cred ca am nevoie de o reteta magica!


     Surpriza de la Bioderma m-a surprins in adevaratul sens al cuvantului. Un curier si o plasuta misterioasa. Ce-o fi inauntru? Cand am elucidat misterul am zambit larg. BB Cream-a si micelara Bioderma Sensibio H2O AR ma imbiau sa le testez si n-am rezistat in fata lor. Daca stiam la ce sa ma astept din partea micelarei, BB Cream-a m-a surprins in cel mai placut mod. Nu va spun mai mult. O sa revin cu un articol special.

    Atunci cand apusurile nu au nevoie de filtre si alte prelucrari, stii sigur ca vine primavara.

    Solaris m-a surprins cu 5 uleiuri esentiale PREMIUM Selection d'Or.
Uleiurile esentiale Selection d’Or Solaris sunt produse cu maiestrie din plante si petale de flori, prin distilare cu vapori de apa. Produsele se remarca prin calitatea premium, asigurata printr-o metoda de extractie avansata.
    Trebuie sa recunosc ca imi atrasesera atentia de ceva vreme si m-am bucurat in momentul in care am vazut coletul surpriza.

     O plimbare prin parc in asteptarea primaverii. Haide!Vino, primavara!

     Ieri mi-am luat inima-n dinti si am iesit la o portie de alergat. A fost placut, relaxant si mi-a mai luat din mustrarile de constiinta pe care le aveam fata de Jilian Michaels (saptamana aceasta a stat mai ult pe banca rezervelor).

    Doza de relaxare a fost insotita de un iz puternic de portocala, aroma mea preferata dintre cele pe care le-am testat pana acum. Aroma este atat de autentica incat simti ca ai ajuns in Narnia citricelor, zau asa!

    Dupa cum am promis, inchei cu o doza de optimism, care sa va ofere un plus de energie pozitiva care sa va tina toata saptamana.


Sursa

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! Dupa cum stiti deja, in cazul in care doriti sa va delectati cu mai multe poze, ne vedem pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like